gnaling94 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Jeg har kjøpt en Alienware m17x via den amerikanske Alienware-nettsiden, via Jetcarrier deretter. Nå er pcen snart her, men. Jeg lurte på om det var mulig å bruke Æ, Ø OG Å, selvom disse ikke befinner seg fysisk på tastaturlayouten? Endret 1. november 2009 av gnaling94 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Control panel-->clock,language & region-->Change keyboards or other...-->change Keyboards Velg norsk. Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Control panel-->clock,language & region-->Change keyboards or other...-->change Keyboards Velg norsk. Siden jeg ikke har pcen i fanget før tirsdag eller onsdag, så kan jeg like godt bare få oppklart dette nå. Er det sikkert at man finner Norsk som et alternativ i denne amerikanske versjoner, og hvilke tegn vil da bli æøå? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Metoden vil gi deg ÆØÅ på vanlige plasser på tastaturet ditt. Hva mener du med hvilket tegn? ÆØÅ vil alltid se ut som ÆØÅ og ha somme binære verdier. Hvis du tenker på taster er det de to til høyre for L (ØÆ) og tilhøyre for P (Å). Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Siden jeg ikke har pcen i fanget før tirsdag eller onsdag, så kan jeg like godt bare få oppklart dette nå. Er det sikkert at man finner Norsk som et alternativ i denne amerikanske versjoner, og hvilke tegn vil da bli æøå? Har du tastatur med norsk layout? Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Siden jeg ikke har pcen i fanget før tirsdag eller onsdag, så kan jeg like godt bare få oppklart dette nå. Er det sikkert at man finner Norsk som et alternativ i denne amerikanske versjoner, og hvilke tegn vil da bli æøå? Har du tastatur med norsk layout? nei, det er nettopp det jeg ikke har > jeg burde kanskje ordne litt på innlegget Endret 1. november 2009 av gnaling94 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Da er min anbefaling at du anskaffer deg et med norske taster. Du får det nok til å funke uten, men det er desverre ikke noe jeg kan hjelpe deg med. http://www.dinside.no/215604/norsk-paa-engelsk-tastatur Mulig hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå