Chaos8749 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei Hvet noen om det er mulig å få kjøpt roser på en søndag? Noen blomsterbutikker som er åpne da? Takk:) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Tror ikke det er mange blomsterbutikker som er åpne, men om du ringer innehaver av butikken og har en god grunn, så tviler jeg ikke på at noen hjelper deg. Blomsterbutikker pleier å være veldig behjelpelige. Det er i alle fall min erfaring. Du kan også prøve Shell-stasjoner. Jeg vet at noen av dem har blomster. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Noen blomsterbutikker v/gravplasser er åpne på søndager tror jeg.. men det er ikke sikkert de har roser. :/ Lenke til kommentar
snusmumrika Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei Hvet noen om det er mulig å få kjøpt roser på en søndag? Noen blomsterbutikker som er åpne da? Takk:) Plantasjen http://www.plantasjen.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå