Gå til innhold

BK: Stille Innsjø

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette synes jeg var svært stemningsfullt, trærne kommer liksom krypende ned mot vannet. Den største svakheten har du allerede påpekt, det manger en del på skarpheten. Jeg synes du skulle gjøre et nytt forsøk, og da ta med et eller annet å støtte kameraet med. Det behøver ikke nødvendigvis være et fotostativ.

Lenke til kommentar

Jeg likte orginalen mye bedre, det eneste jeg kan trekke på her er området nær midten som jeg nevnte tidligere. Dette er kanskje bare smak og behag.

Motivet ditt liker jeg svært godt. Den linjen som går skrått nedover fra området oppe til venstre er en flott detalj.

Jeg legger ved et forlag på lett redigering der jeg har i likhet med deg stilt på metning, kulør og lys. Jeg har økt metningen generelt, samt justert gult og grønt litt mer oppover og dratt det blå litt tilbake. Jeg synes personlig at min versjon er penere da fargene blir uthevet, men ikke på en like drastisk måte som din redigering.

post-158996-1257159450_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Da er vi to. En "regel" jeg plukket opp raskt var at du drar spaken såpass at du er fornøyd med virkningen, og deretter tar den noen hakk tilbake. Når det er sagt har vi alle vår egen estetiske sans, noen liker det naturelt mens andre foretrekker mer spenst.

Hva bruker du som bildebehandlingsprogram?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...