Vault Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Så setter opp denne tråden for at folk skal finne noen å spille med Regner med at alle har opplevd den frustrerende laggen online, tror det blir bedre å spille med norske motstandere sånn sett. Bare skriv dere opp (husk å nevne hvilken plattform du er på) 360 gamere: Gamertag: Unbidjoint Ps3 gamere: PSN : Cryflopp PSN: Nevnarion PSN: Lil-Heu Endret 1. november 2009 av Vault Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ps3 ; PSN : Cryflopp , add me Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 PS3 her. PSN: Nevnarion Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 PSN: Lil-Heu Jeg fant faktisk ikke et sted i Tekken eller i XMB der jeg kunne invite folk på friendslist til å game private :S Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg fant faktisk ikke et sted i Tekken eller i XMB der jeg kunne invite folk på friendslist til å game private :S om du oppretter session/game selv så har du hvertfall mulighet til å invitere friends Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå