mherda Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei alle sammen! Jeg er interessert i å kjøpe en ny PC og er ikke oppdatert på dagens teknologi. Det jeg trenger er selve PCen da jeg har alt av skjerm, tastatur, mus etc. Alternativene blir å enten kjøpe en ferdigspesifisert PC hos en av nettbutikkene, eller å for eksempel få satt sammen en hos netshop.no. Så jeg trenger deres hjelp til å foreslå enten en ferdigspesifisert eller å få tips til hvilke komponenter jeg bør bestille. (Vil ikke bestille fra mange nettbutikker) PCen er til enkel bruk. Web/Film-titting/Dokumentredigering/Lette spill På forhånd takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Mitt forslag. Merkelig nok kom det på 4166, men når jeg hadde de i vogna var det 3996. Betaler du med visa + posten's servicepakke blir det nøyaktig 4300. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Med eller uten operativsystem, og er meget støysvakt et prioritert område, eller er såkalt normal PC støy akseptabelt. Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Komplett PC til 3900,- med AMD X2 7750 og GTS210. Helt ok PC. Endret 2. november 2009 av jornboss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå