lancer98 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Er 1,85 høg og veier 106 kg, ifølge eit skjema eg leste for ei stund sida så er eg ca 11kg overvektig. Har nylig kjøpt inn Meal ein RP(Måltidserstatter) 1200g boks med jordbærsmak. Begynte med eit nytt kosthold for ca 2 uker sida; - 2 stk Weetabix til frokost med H-melk - 2 stk grove skiver med leverpostei til lunsj - Kyllingfileet til middag - Eple til "Mellomåltid" - Skiver med leverpostei eller ost til kvelds Før dette var kostholdet mitt heilt på trynet, då spiste eg chips, sjokolade, pizza, fastfood og drakk cola ved sida av! Eg trener 4 til 5 dager i uka og der går det i sykling, jogging og step-ing. Kunne og trengt eit lite treningsprogram for fettforbrenning. Men det nye kostholdet er heilt topp, godt og sunt. Grunnen til at eg vil begynne med Meal RP er fordi eg gjekk på vekta hin dagen og såg at eg ikkje hadde gått ned i vekt i heile det tatt. Så vil først vite kas måltid eg skal bytte ut med Meal RP ? Nokken andre som har fått bra utbytte av den? Og kossn og korti eg skal trene med den som måltid? Målet er å gå ned dei 11 kiloene før nyttår, eller i Januar grunna all julematen Lenke til kommentar
Knife Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Er det mulig å endre h-melken til skummet? Du skal jo ned i vekt, og da skal du dog ikke ha plenty med kalorier. Lenke til kommentar
lancer98 Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Er det mulig å endre h-melken til skummet? Du skal jo ned i vekt, og da skal du dog ikke ha plenty med kalorier. Det skal eg gjere ;D Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Funnet ut noe mer om Meal-RP ? Har planer om å kjøpe det selv, og tviler på at kun h-melken gjore utslaget om du har opprettholdt treningen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå