bjorneoen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Tittelen sier vel det meste Skal kjøpe meg nytt kabinett og grunnen til at jeg skal bytte ut mitt antec 300 er at det er veldig trangt, og jeg får ikke kjørt 3x sli pågrunn av at strømforsyninga er i veien. Har sett at NZXT tempest også har strømforsyninga i bunnen, men på tempest er det større mellomrom mellom expansion slotsa og strømsforsyninga så da skal det gå greit med 3x sli Er dette et bra kabinett? hva er bra og hva er dårlig? noen som har noen erfaringer? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 tempest er egentlig bare en rip-off av antec 900... kan jo se litt på lancool kabinettene også... de er gode kontra pris.. Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 okei men på antec 900 så er det veldig liten plass mellom expansion slotsa på baksiden og der strømforsyninga skal sitte da? så hvis jeg velger antec 900 så er det jo ikke noe vitts å oppgradere kabinettet for da har jeg jo fortsatt samma problemet.. okei men selv om tempest bare er en rip off, er det vel et bra kabinett? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 ja den er ikke dum den... ellers har du antec 902... den har 8 expansion slots og lancool pc-k62... den har også 8 slots http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=128828 Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 ja så detta nå, de har jo 8 og det jeg har nå har jo 7, så da blir det jo god plass allikevel tror jeg så er ganske sikker på at jeg velger antec 902 hvem er best av 902 og pc-k62 etter din mening da? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 begge er kvalitets kabinetter... lancool er jo egentlig lian-li, bare at lancool bruker stål og ikke aluminium... men tror jeg hadde sett mer på lancool, mye pga mange av de smarte løsningene innvendig... Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 åja ja okei.. takk! skal se litt på de lancool kabinnetta ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå