olahe Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Ja? Det er et 5.1 surroundanlegg. Center + front venstre + front høyre + bak venstre + bak høyre = 5stk høyttalere Pluss suben = 5.1 Antall høyttalere er før ./punktum Antall sub er bak ./punktum skal center høytalere stå bak? da jar jeg plassert den feil Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Stativer er alltid anbefalt men øker også prisen. Her er noen rimelige og bra: Stativer Du kan også bruke Veggfeste Center i et 5.1 sett står framme. I f.eks et 6.1 anlegg står det en framme OG en bak. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Stativer er alltid anbefalt men øker også prisen.Her er noen rimelige og bra: Stativer Du kan også bruke Veggfeste Center i et 5.1 sett står framme. I f.eks et 6.1 anlegg står det en framme OG en bak. ok da ble jeg lettet for det var der jeg trodde det skulle stå men tror du det er noe problem å male høytalerene fordi moren i huset er ikke spesielt glad i høytalere... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Alt går, de er ganske nøytrale i utseende de Patos høyttalerne da, skriker ikke "SE PÅ MEG" så passer i de fleste stuer.. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Alt går, de er ganske nøytrale i utseende de Patos høyttalerne da, skriker ikke "SE PÅ MEG" så passer i de fleste stuer.. ok:) men stativet så litt "se på meg ut" eller er det bare på bildet... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Er faktisk mye penere i virkeligheten enn på bildet. Om utseende har mest å si så ville jeg nok gått for stereo, tror ikke mor blir glad for alle kablene heller Lenke til kommentar
olahe Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Er faktisk mye penere i virkeligheten enn på bildet. Om utseende har mest å si så ville jeg nok gått for stereo, tror ikke mor blir glad for alle kablene heller joda kablene klarer jeg å skjule ganske godt egentlig har en stor stereo benk så er veldig praktisk og ledningene fra høytalerene har hunn egentlig ikke sagt noe om det er bare selve høytalerene hunn ikke liker... men hunn ville jo hatt en 19" i stuen... det er derfor vi bare har en 32" pappa vil egentlig ha så stor tv som mulig Lenke til kommentar
delfin Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Surround med kvalitet for 4000 er ca umulig, men patosene er det beste du klarer. Har du 4000 totalt bør du kjøre stereo, og heller utvide etter hvert... 2.0 -> 2.1 -> 5.1 F6 dasker mer enn det meste til prisen, men det er ikke lett å få ting til å gå opp med det budsjettet der... Lenke til kommentar
olahe Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Surround med kvalitet for 4000 er ca umulig, men patosene er det beste du klarer. Har du 4000 totalt bør du kjøre stereo, og heller utvide etter hvert... 2.0 -> 2.1 -> 5.1 F6 dasker mer enn det meste til prisen, men det er ikke lett å få ting til å gå opp med det budsjettet der... ja har prøvd å overbevise pappa men han vil ikke ut med mer -_- da vil ha heller ha det vi har... det blir jo til og med vanskelig og overtale han til dette annleget som er vist ovenfor... Lenke til kommentar
olahe Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 hei tror jeg går for dette jeg... Forsterker http://www.pixmania.com/no/no/2792244/art/...p;CodePromo=oui Høytallere http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336192#reviews Bass/sub http://www.ljudia.no/hifi-hjemmekino-s8210...ch-s-10-p78079/ har ikke bestemt meg ennå for hva jeg vil ha Stativ på bakken http://www.netonnet.no/art/lyd-og-musikk/h...8084189,3159%29 Veggfeste http://www.netonnet.no/art/lyd-og-musikk/h...8011681,3159%29 Høytalere med stativ 4 600 kr Høytalere med veggfeste 4 150 kr Forskjell 450 kr mer for stativ enn med veggfeste og en ting til er det noen som kan finne ut hvor mye frakten blir tilsammen på disse høytalerene? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Så absolutt ikke dumt ut det, burde fungere langt bedre enn et alt-i-ett-anlegg, spesielt til musikk. Jeg vil riktignok anbefale deg å ta en kikk på denne fremfor Ljudia-suben. Har en slik selv, og jeg tror aldri jeg har blitt mer imponert over et lydprodukt, prisen tatt i betraktning, den eter iallefall alt Hifiklubben har til under 4k til frokost. Kommer garantert til å oppgradere til en større modell i samme serie når jeg får råd/plass. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Så absolutt ikke dumt ut det, burde fungere langt bedre enn et alt-i-ett-anlegg, spesielt til musikk. Jeg vil riktignok anbefale deg å ta en kikk på denne fremfor Ljudia-suben. Har en slik selv, og jeg tror aldri jeg har blitt mer imponert over et lydprodukt, prisen tatt i betraktning, den eter iallefall alt Hifiklubben har til under 4k til frokost. Kommer garantert til å oppgradere til en større modell i samme serie når jeg får råd/plass. ok men den koster jo 400 kr mer da men skal prøve å få han med på den... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 XTZ suben er nok bedre, listen jeg lagde er pga presset budsjett. Som sagt ville jeg kanskje heller gått for stereo, men da ville jeg også kjøpt høyttalere som er såpass pene at de er et møbel i seg selv (så mor ikke skammer seg pga utseende). Lenke til kommentar
olahe Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 XTZ suben er nok bedre, listen jeg lagde er pga presset budsjett. Som sagt ville jeg kanskje heller gått for stereo, men da ville jeg også kjøpt høyttalere som er såpass pene at de er et møbel i seg selv (så mor ikke skammer seg pga utseende). kan du vise meg et eksempel på en av disse pene annlegene Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Nå har jo mange forskjellig meninger om hva som er pent. Selv liker jeg og madammen pianolakk med runde former. F.eks XTZ sine stativ-høyttalere.. Scansonic minimate forsterker osv.. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Nå har jo mange forskjellig meninger om hva som er pent.Selv liker jeg og madammen pianolakk med runde former. F.eks XTZ sine stativ-høyttalere.. Scansonic minimate forsterker osv.. http://www.surround.no/product/471977/_XTZ-93-WMT.html koster jo 2500+frakt, så kan bli vanskelig å presse inn på et 4000-kroners budsjett... Meen ja, hadde lett spytta i litt ekstra og gått for det der + receiver i 2.0 Har 99.26 selv, og er strålandes fornøyd... Lenke til kommentar
olahe Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 hva med dette annlegget da? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19236031 Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Radionette er ikke noe særlig, HD-DVD er dødt, så det blir overpris for forsterker egentlig.. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg synes ærlig talt ikke det så så dumt ut. Spilleren som nevnes er meget habil på vanlig DVD, og de femten filmene som følger med er da like lekre som de ville vært på Blu-ray. Forsterkeren er kvalitet, så det står og faller vel egentlig på høyttalerne, som jeg ikke kan uttale meg om. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Radionette er ikke noe særlig, HD-DVD er dødt, så det blir overpris for forsterker egentlig.. ja hd dvd er dødt det vet jeg men tjener jeg ikke egentlig på dette annleget uansett? kan gå å se på det bor ikke langt unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå