Gå til innhold

Diskusjonen om aggro


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Er det ikke normalt å poppe Mirror Images når man popper alle cooldowns?

 

De gjør bare 1% skade for meg, så jeg pleier å ha de på lur til jeg sliter med agro. 4set t10 skal de ut uansett med alle cd's.

 

Det skal sies at jeg tar de frem med alle cd's når jeg vet jeg ikke sliter med agro på den fighten eller med den tanken.

Lenke til kommentar

Hvorfor vente med Mirror images til man sliter med aggro (ikke skjønner jeg hvordan dere kan slite though) og ikke bare poppe de med en gang så man aldri kommer til det stadiet at man sliter?

 

Skjønner dog ikke hvordan mages kan slite med aggro, da er det nok tanken som er undergeared eller ikke spiller til det optimale av sin klasse, jeg kan poppe alle CDs 2sek ut i en fight og fortsatt ha grei klaring ned til tanken på Omen. (alle fights untatt Twins that is!)

Lenke til kommentar

Har samme erfaring. De eneste gangen jeg er i nærheten av å få aggro er på starten av fights hvor jeg popper alle CD's hvis jeg ikke popper mirror images. Etter det er boss aggro aldri noe problem.

 

Det finnes selvsagt fights hvor adds, random casts fra bossen o.l. kan unngås ved å time mirror images riktig, som kanskje er det walnuts mente?

Lenke til kommentar

Det finnes flere fights man sliter med agro som mage, dessverre er det ikke mange av de i tidenes mest pugged instance TotC 10/25.

 

Følgende fights i trial of the crusader er spesielle når det er smartest å bruke mirror images (satte de i spoiler tag).

 

 

 

Northern beasts

P1 dør de fort på flammer.

P2 trenger du de hvis du spiller fire specc og ormene kommer opp for andre gang(Living Bomb agro) dette er såpass lenge ute i fighten, avhengig av raid dps kan du få mer utbytte av å slippe ut tidlig. Spiller du arcane kan du ta de frem på hver cd på denne fighten.

 

Lord Jaraxxus

Kjekke å ha når du nuker for fullt på elementals eller dama. Suger du på å drepe adds(som de fleste dps horny spillere gjør) så kan du likegodt poppe images samtidig som du tar alle cd's.

 

Faction Champions

Her er de kjekke å ta frem når du får agra fra et eller annet og har cd på: Ice block, blink, frostnova, immune til polly eller at du ikke rekker å caste en rank1 frostbolt.

 

Twins

Her må du ha de når du popper alle cd's, og det gjør du ikke før du har empowerment.

 

Anub'arak

Popper alle cd's i begynnelsen for å senere ha de klar til p3. Har images klar til å ta frem om Adds kommer når du har alt kjørende, for det er lett å ta agro mens tanken som tanker adds holder på å plassere de. Selvfølgelig kommer det litt ann på spillestil her, og det er også avhengig av tanken som blir brukt(klasse/gear/skills).

 

 

 

Ellers har du fights som General Vezax i ulduar der du trenger det trenger det. Her er det lett å gå over agro, og popper du images har du tid til å skrike etter vigilance, salvation etc, og har du ikke mulighet til å få det er invisibility din venn.

 

 

I Icecrown er det viktig å tenke på bruken av mirror images på følgende bosser:

Lady Deathwhisper (kanskje ikke så viktig om du har flinke tanks som kan taunte eller gode healere som holder deg i live mens du "tanker" en add).

Deathbringer Saurfang - fin måte å få lengre tid på å nuke på Blood Beasts.

 

De andre bossene bruker jeg images sammen med cd's.

 

Håper dette ga et bedre svar Cosha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...