nagina Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Er man ikke helt dum så bruker man trickn and trade på tanken, kan gjøre det mens man er i stealth hvis man ikke er klar over det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Joda gjør det somregel, men hender jeg glemmer det. Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Lever denne diskusjonen enda? Nei, jeg ser poenget. Det at Ensidia og tilsvarende guilds anser det som nødvendig å holde rede på aggro-resets etc. for å kunne optimere sin damage, betyr jo ikke at dere proffene har noe nytte av det. Eksempel: Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Hadde vært stilig hvis det var en addon som viste på minimapen "ringer" på fiender, hvis du kom inn i "deres" ring så agro'a du fienden. Noe lignende som Metal Gear etc Endret 25. november 2009 av Grizzler Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Men ikke praktisk. Det er bare unødvendig å måtte se på kartet etter agro. Dessuten har Blizzard en fin innebygd agro-måler som fint sier ifra over hodene på mobs du aggroer. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ja men som lav lvl hadde det vært kult å kunne foreksempel gå gjennom et høy level område uten å agro noe, snike seg fram. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 eh... bare jeg som ikke skjønte den? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Nope, men tror han mener som low lvl at en ikke aggroer mobs i høyere lvl en seg selv osv, men da er jo hele poengt borte med at det skal være steder som ikke er tilgjengelige for low lvls Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Var det jeg mente ja :!: Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 men hvorfor skulle du gå på plasser med høy lvl som en low lvl? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Deathwish kanskje? Sett i Feralas. Level 10 som springer mitt inn i en gruppe ogres /yell "I don't wanna live anymore!". Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 For å gjøre noe hvis man er bored? Nå jeg var lav lvl (og ny til wow) så syns jeg det var spennende å utforske høy level områder, selv om jeg som oftest døde raskt. Å hvis det hadde vært mulig å prøve å gå gjennom et område, der du VET der høy fare for at du dør så er det alltid spennende. Syns jeg da Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 PLuss at mange områder er delt opp med høylevel imellom. Så man må holde seg der. F.eks Barrens til Thunder Bluff (man må til Org, men er tauren. Ikke etter zepper kom da men) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Man MÅ ikke til org før man er lvl 15.. Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Så nå er diskusjonen om aggro når man er lowlevel i highlevel-områder? Forstår hvorfor jeg har gitt opp å diskutere ting på denne delen av forumet. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Veeeel, tråden heter diskusjon om aggro, ikke diskusjon om threat Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Men om man tar seg et halvt sekund til å se på den første siden, ser man hva man skal diskutere. Threat. Rettelse: Threatmeter er kanskje nødvendig for uerfaren spillere? For å svare på topic, så er threatmeter et ekstremt nyttig verktøy når det gjelder raiding. Det er lett å dra aggro på en god del fights, og om man ikke er nær tanken på threat noensinne er man enten, a) Hunter eller rogue, eller b) En dårlig damage dealer. edit: Selvfølgelig, en viss mangel på rogues eller hunters gjør det lettere å pulle aggro, og om tanken må posisjonere seg ofte gjør det vanskeligere å bygge threat. Selv om jeg ikke brukte threat meter i naxxramas, betyr ikke det at jeg ikke kunne hatt bruk for det. Endret 25. november 2009 av Knofle Lenke til kommentar
walnuts Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg må inrømme at jeg ikke har så veldig mye bruk for å ha threat meter oppe lenger, det som er mer nytte for meg er at jeg får en advarsel i form av lyder og effekter at jeg er nærme for å ta agro. Det er da det er kjekt med agro reduserings triks. Det er og nyttig når jeg er i grupper med helt ukjente spillere. Samt det å få agro av f.eks mobs som ikke er under control. Faction Champions i Totc/totgc 10/25 er et godt eksempel hvor det er nødvendig for MEG å ha advarsler for at jeg skal kunne overleve. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det hender faktisk at jeg har bruk for det. Som arcane mage i fights som f.eks. Twins hvor jeg popper alle CD's, BL skjer ikke lenge etter pull og jeg får ekstra SP fra Incanter's Absorption så hender det faktisk at jeg sliter med å ikke få aggro. Lengere ut i en fight så er det sjeldent nødvendig med threatmeter så lenge man vet om diverse fight mechanics. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Er det ikke normalt å poppe Mirror Images når man popper alle cooldowns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå