Gå til innhold

Diskusjonen om aggro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å gjøre noe hvis man er bored? Nå jeg var lav lvl (og ny til wow) så syns jeg det var spennende å utforske høy level områder, selv om jeg som oftest døde raskt. Å hvis det hadde vært mulig å prøve å gå gjennom et område, der du VET der høy fare for at du dør så er det alltid spennende. Syns jeg da :)

Lenke til kommentar

Men om man tar seg et halvt sekund til å se på den første siden, ser man hva man skal diskutere.

 

Threat.

 

Rettelse: Threatmeter er kanskje nødvendig for uerfaren spillere?

 

For å svare på topic, så er threatmeter et ekstremt nyttig verktøy når det gjelder raiding.

Det er lett å dra aggro på en god del fights, og om man ikke er nær tanken på threat noensinne er man enten, a) Hunter eller rogue, eller b) En dårlig damage dealer.

 

edit: Selvfølgelig, en viss mangel på rogues eller hunters gjør det lettere å pulle aggro, og om tanken må posisjonere seg ofte gjør det vanskeligere å bygge threat.

 

Selv om jeg ikke brukte threat meter i naxxramas, betyr ikke det at jeg ikke kunne hatt bruk for det.

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

Jeg må inrømme at jeg ikke har så veldig mye bruk for å ha threat meter oppe lenger, det som er mer nytte for meg er at jeg får en advarsel i form av lyder og effekter at jeg er nærme for å ta agro.

Det er da det er kjekt med agro reduserings triks. Det er og nyttig når jeg er i grupper med helt ukjente spillere. Samt det å få agro av f.eks mobs som ikke er under control. Faction Champions i Totc/totgc 10/25 er et godt eksempel hvor det er nødvendig for MEG å ha advarsler for at jeg skal kunne overleve.

Lenke til kommentar

Det hender faktisk at jeg har bruk for det. Som arcane mage i fights som f.eks. Twins hvor jeg popper alle CD's, BL skjer ikke lenge etter pull og jeg får ekstra SP fra Incanter's Absorption så hender det faktisk at jeg sliter med å ikke få aggro.

 

Lengere ut i en fight så er det sjeldent nødvendig med threatmeter så lenge man vet om diverse fight mechanics.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...