Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan ta det videre?

Gjest Guest_jaja_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_jaja_*

Hallais!

Først litt bakgrunnshistorie:

Jeg er en gutt på 14(snart 15) som store deler av livet har vært tykk, sjenert, osv. De siste 3 årene har jeg fått livet mitt på skinner og fått en helt sinnsyk selvtillit. Sliter fortsatt med å ta kontakt med totalt ukjente mennesker, men blir jeg presentert for noen er det ikke noe problem å sjarmere dem. Før dette hadde jeg kunn hatt noe særlig kontakt med ei jente. det kunne gått veien, men ble kokte likskom bort i intet. (noe jeg er glad for)

Jenta er 1 år eldre.

I desember 2008 var jeg og en kamerat å leide film. Jenta som jobbet på den lokale sjappa var en bekjent av kameraten min og vi prata litt. Jeg visste også hvem det var, ettersom hun har hatt noe på gang med en to kamerater av meg. (flere år siden)

Kvelden derpå var det lan hos han ene av de to kameratene mine. Jeg satt på maskinen hans, og så hun var pålogga på msn. Ettersom jeg bare gjorde det for fun, gikk det jo selføgelig bra, og jeg fikk sjarmert henne til å spørre om min msn.

De neste dagene prata vi MYE på msn, tonen var frekk og freidig og alt var bra. Problemet var at jeg aldri fikk manna meg opp til å treffe henne. Hun hinta flere ganger, men neida. Som den pussyen jeg er feiga jeg ut gang på gang.

Etter ca 1 uke, ble kontakten kuttet kanske kontant, ikke spørr meg hvorfor. Regner med det plutselig ble litt seriøst og jeg ble sjenert igjen. Gikk noen måneder før vi begynte å prates litt igjen på sms.

Endte opp med filmkveld hos meg. Husker fremdeles hvor nervøs jeg var når jeg venta på svar.

Filmkvelden gikk strålende, vi hadde en utrolig god kontakt, og da jeg skulle følge henne til der hvor hun ble henta 'frøys' hun på hendene. Tok hintet, men klarte ikke gjøre noe med det. Ting gikk fint og ville vel ikke ødlegge tenker jeg.

Ting så ut til å gå på skinner, vi prata litt på sms/msn og jeg gjorde et nytt forsøk på å treffe henne. Hun er ei travel jente. (Jobber, mye venner å holde kontakten med osv,) og jeg er en travel gutt (trener 15t i uka, og reiser på cup hvertfall hver 2.helg.) Så når jeg hadde tid, kunne ikke hun osv. Gjorde flere forsøk, men til slutt gav jeg opp. Var ikke SÅ forbanna viktig for meg.

Ny pause.

Sommerferien kom. Fant meg en utrolig hyggelig/smart/søt sommerflørt (dumt hun bor langt vekke) Delte seng om nettene og jeg fikk mitt først kyss/klinings.

Senere samme sommerferie bestemte jeg meg for å gjøre et nytt forsøk med den gamle jenta. Planla å treffes, hun var tydelig keen på meg og alt var vell. Desverre var hun nødt til å avlyse, men med et løfte på at vi skulle treffes en annen gang, pga dødsfall i familien.

Jeg reiste vekk, og når jeg kom tilbake ble det en ny filmkveld.

Praten gikk ikke så smooth som den hadde forrige gang, men var tydlig at hun ville kose der vi satt vedsiden av hverandre. Jeg ville ta det videre, hun ville ta det videre. Jeg visste det var mitt ansvar, jeg turte ikke. Det hele var litt kleint. Fikk ikke lagt armene mine rundt henne før laangt inn i filmen. responsen var derimot bra, og hun nølte ikke me å komme inn i varmen.

Etter det klarte vi igjen å kuttet kontakten. (ingen anelse hvordan jeg gjør det)

Denne uka gjennoptok vi kontakten litt på facebook. Hun var kjapt ute med å spørre om en filmkveld snart, jeg på turnering den hela men sa vi måtte gjøre det en annen gang. Hun inviterte med også med på byn, men jeg skulle tidlig opp neste dag så sa nei. Det ble plutselig endring i hennes planer også, så sparte meg for enda en avlysning.

Nå stresser jeg ikke, går det så går det, hvis ikke så var det ikke ment to be.

Men til spørsmålet:

Jeg har aldri hatt dame før. Si jeg gjør noe med henne neste helg og vi kysser? Skal man holde dama og kameratene hver for seg? Mtp på at hu er x'en til hele 2 av mine nåverende kamerater føler jeg det kan bli litt merkelig :p

Om det ikke blir noe med hun her, er det uansett greit å vite til neste gang.

Uansett Kommentarer og innspill motas med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...