Aleks Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hva mener dere er et sunt liv? Og syns dere det er verdt å leve det? Selv mener jeg et sunt liv, er et liv uten risiko. Altså et liv man lever for å leve lengst, noe jeg mener lett kan bli for kjedelig, og derfor ikke verdt det. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Noen ganger er det bedre å gjøre noe en angrer på enn å angre på at en aldri gjorde akkurat det... I ungdommen lever man gjerne som om det ikke var noen morgendag... (ihvertfall gjorde jeg det, men i dag er jeg glad jeg har erfaringer fra foreksempel å bli skutt på (hele fire ganger faktisk, to ganger med hagle, ni millimeter pistol og 7,62 jaktrifle), forsøkt knivstukket, jeg har tatt i mot en fortidlig født unge midt i Rondane en påske for en del år siden(Ungen døde, eller var død), jeg har mistet fortennene fire ganger i sloss kamper (og slått ut gud vet hvor mange tenner på andre), falt over 25 meter ned en skråning i en bil utforkjøring (bilen var helt utrolig like fin etterpå!!!) falt igjennom isen med slalomski, jeg har sett en mann mistet begge armene i en tog ulykke og høre ham spørsmålet om hvordan han nå skulle tørke seg bak... (Mannen var i sjokk), jeg har sett en kollega bli klemt ihjel i en annen ulykke (tre måneder etter jeg begynte å jobbe i NSB) , Jeg sett en annen kollega dø av strømgjennomgang i en annen ulykke, jeg har opplevd å gå spissrotgang foran en rivaliserende MC gjeng under MC krigen (jeg var bare sjåfør riktignok...), ... kort sagt, jeg er glad jeg har vært litt rundt og fått en meget bred erfaring på veldig mange områder som veldig mange andre aldri, ikke i sine villeste fantasier, har vært med på! Nå lever jeg vel et sundt liv i forhold ihvertfall... :)selv om jeg ikke blir skutt på eller forsøkt knivstukket Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Et sunt liv = trene, spise sunt, spise litt usunt, drikke seg full, være med venner, og familie. :!: hææ? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Et liv uten risiko er et kjedelig liv. Et kjedelig liv gjør at kroppen forfaller. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) RWS er badass Ikke selvforskylt... ihvertfall ikke alltid.... Vi har alle en fortid..... Endret 1. november 2009 av RWS Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 et sunt liv er et lykkelig og meningsfylt liv. det å utsette seg selv for farer kan føre til at livet blir fortsterket og mer verdsatt. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det er vel grunnen til at folk basehopper, hopper i strikk, hopper i fallskjerm og at ungdom kjører for fort (Når du blir eldre kjører en stor sett for fort for å rekke noe... ihvertfall gjør jeg det.). Noen må nesten dø før de føler at de lever... tror jeg har hatt litt for mange veldig nærme døden opplevelser, for jeg har ingen dragning mot å utfordre døden whatsoever... Men spise sundt gjør jeg, men regner ikke med at jeg vil bli så gammel at jeg dør av alderdom... Til det har jeg nok levd litt for hardt og "brukt" meg opp litt for mye... og det er jeg glad for. Gamlehjem skremmer ræva av meg!!! Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 jeg vil eldres med stil. jeg blir så imponert når jeg ser 80-90 åringer som er i toppform og hele tida er på farta. gammel og grå kan jeg nok ikke unngå å bli (med mindre jeg dauer av andre grunner), men jeg skal utsette det invalid-stadiet så lenge som overhodet mulig. health is wealth. bare å holde seg aktiv, få nok søvn, ikke stresse for mye og ete ålreit mat regner jeg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå