Gå til innhold

Hva i h...?! Win7 upgrade kit - Asus

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg kjøpte meg en ny Asus laptop den 30.09.2009, og kan derfor kjøpe meg upgrade kit. Noe av det første jeg gjorde etter jeg fikk PC'n i hus, var å registrere meg for dette. Fikk beskjed om å sende inn scanning av kvittering med serienummer osv, (det er jo forstålig). Etter to uker står det som ordrestatus "Pending for proof of purchase". Og forstålig nok så sender jeg en mail, og spør hva som skjer, og hvorfor ting tar så langt tid, etter to dager for jeg beskjed om å vise tålmodighet fordi det er stor pågang. Ok, det var jo enda en stund til Win7 skulle bli lansert.

Noen dager etter, ting er i orden med kvittering, nå står det bare "Pending for payment". Og i følge mailen som jeg mottok da jeg registrerte meg, skulle jeg motta en faktura med betalingsinformasjon når ting var i orden. (Jeg regnet med at dette var et automatisert system etter at de hadde godkjent kvittering?). Sendte derfor en mail til hvor det sto at jeg kunne vente meg svar innen 10(!) virkedager. For øvrig tok dette bare tre dager, og jeg har nå fått svar;

"Dear Customer, Please be informed that the Windows7 Upgrade Kit will be available in December 2009. You will be notified by email when product is available which will be followed by a payment notification email. We thank you for your kind understanding and patience. "

Øøøh...?

Etter det jeg veit, blei Win7 lansert 22. oktober? :s

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
høres rart ut, men du må kontakte Asus.

Kan jo være de har gått tomme for DVD plater eller noe. Asus har vel ingen plikt til å levere ut W7 før de ønsker. Kanskje de vil lage sine "egne" versjoner med Asus programvare ferdig installert...

Det er sant, har faktisk ikke tenkt på at de vil lage sine egne versjoner, men etter det jeg har lest rundt omkring så har PC produsentene hatt tilgang til Win7 en ganske god stund? Yeye, får vel kontakte asus og høre hva de sier for noe, virker som om det er en tredjepart som ordner med utsendelsen av disse platene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...