gnaling94 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Rockstar har fjernet San Andreas og Vice City-trailerne fra sine nettsteder, så hvor kan jeg finne disse ellers? Helst i en ok oppløsning? Endret 1. november 2009 av gnaling94 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Google funker nok fett Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Google funker nok fett Det virker som om Google misliker meg! Nei, det er ganske vanskelig å få tak i GTA 3, GTA VC OG GTA SA trailere i grei oppløsning og kvalitet... merkelig nok Endret 1. november 2009 av gnaling94 Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg regner med at du har sjekka www.gametraiers.com? Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Jeg regner med at du har sjekka www.gametraiers.com? Videoene der har en svart ramme (noe dem orignale også har, så det er ikke noe å gjøre med), men når jeg kan klippe disse vekk, så vil jeg gjøre det - men. Når oppløsningen allerede er så dårlig er den horribel etter å ha klippet vekk de svarte områdene, siden videoen (sett bortifra de svarte områdene) strekkes til å passe vinduet Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Sjekk ut IGN sine sier, du må kanskje betale for å se videoene i høy kvalitet der, ellers så er GT(GameTrailers) det beste alternativet. Har du sjekket ut YouTube? Kvaliteten på videoene er ikke så gale. Endret 4. november 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Sjekk ut IGN sine sier, du må kanskje betale for å se videoene i høy kvalitet der, ellers så er GT(GameTrailers) det beste alternativet. Har du sjekket ut YouTube? Kvaliteten på videoene er ikke så gale. IGN sine er watermarked! YouTube tror jeg er et av de få alternativene som faktisk kanskje er det mest praktiske, for en gangs skyld! Får sjekke det ut... Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Tror de ligger på steam... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå