Vertical^ Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Tviler ikke Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Thomas, bassisten i Datarock, har en sinnsykt fet sveis i mine øyne: http://www.jbl.no/stream_file.asp?iEntityId=43205 Måten du får denne sveisen på er å bruke en pomade med god hold. Layrite hvis du gjerne vil vaske ut all voks hver dag, eller så kan du gjøre som han selv gjør, nemlig å bruke Dax. Så bruker du en børste til å lage pompadouren (dette finner du videoer av på youtube) Endret 2. november 2009 av khalif_of_kalif Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Han passet i hvert fall til det Tror ikke dte er så mange som vil se like bra ut med den sveisen. Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 2. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 He he:P Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 2. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 farg håret brunt, så kan du eventuelt bleike tuppene. så tar du håret ned i panna med litt Renati og ta det til siden picture please:) Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 HITLER YOUTH!HITLER YOUTH!!!!! Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 3. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 såå...noen forslag.utenom hitler? Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 3. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 kult.men har jeg nok hår til den? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 La det gro? Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 3. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 nei, har bestilt time såååå Lenke til kommentar
jakoboz94 Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 bare si til frisøren at hun kan bestemme hvordan det skal være. gjorde det for 2-3 år siden og har nesten samme sveis den dag i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 HITLER YOUTH!HITLER YOUTH!!!!! Det er jo faktisk fett da. Klisjè om du spiller i band eller er modell, men fortsatt fett. Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 4. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Hver gang jeg spør hva jeg kunne gjort med håret(frisøren) sier hun : jaa...vi kan jo klippe det litt så rufse man d litt Lenke til kommentar
jakoboz94 Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 da sier du " gjør hva du vil med håret. farg det, klipp det og gjør hva du vil. bare ikke si det til meg. " Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 http://www.jbl.no/stream_file.asp?iEntityId=43205 Vakkert Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 8. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 da sier du " gjør hva du vil med håret. farg det, klipp det og gjør hva du vil. bare ikke si det til meg. " I will Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 da sier du " gjør hva du vil med håret. farg det, klipp det og gjør hva du vil. bare ikke si det til meg. " I will Den frista faktisk litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå