RRgrotzzRR Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Skal klippe meg snart.er gutt på 13år.hår feste er sånn sirkel i bakhode.Lurer på hvilken sveis jeg skal ha:P noen ideer? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Hvilken hode fasong har du? Er det noen spesiel stil du "tilhører"? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Det er jo helt umulig å svare på uten å vite hvilken stil du har, hvor langt hår du har osv.. Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 1. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) har lyst hår(forløbig)...stil,tja..spiller i et hard rock band så litt røffa ja:P har kort hår...ned til øyenbryna er luggen Endret 1. november 2009 av RRgrotzzRR Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Det blir evig mye lettere å komme med forslag om du poster bilde av deg selv. Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 2. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 xD Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 jeg synes du kler sånn hår du har egentlig ;P Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 2. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 men d e så kjedeli : p noen ideer? xD Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Hva med den som han i high school musical har? Det er samme konseptet som ditt, bare at det faktisk har en fasong. Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 2. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Tenkte noe svart eller noe:P Noe rocka.noe som er verdig å stå på scenen med liker ikke han derre zac efron Endret 2. november 2009 av RRgrotzzRR Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Sigurd Wongraven i Satyricon er et godt eksempel på at folk som spiller hard-rock, black-metal o.l. ikke nødvendigvis trenger langt hår. Syns han kler det meeget bra. Nærmest kamera om du ikke skjønte det. Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 2. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 <Tenkte litt punk eller no.er 13 btw:P Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Pick a winner Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 2. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Skulle jeg velge..hadde jeg tatt venstre,..hva faen har han i munnen? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Ser ut som tang. Lenke til kommentar
jakoboz94 Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 farg håret brunt, så kan du eventuelt bleike tuppene. så tar du håret ned i panna med litt Renati og ta det til siden Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Brunt hår + bleiket = Har brunt hår selv. Og det å bleike det kunne aldri falt meg inn. Endret 2. november 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
jakoboz94 Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 ikke bleike hele. Bare tuppene.. eller stripe lett. Har omtrent det nå, men det er solbleiket det er jævlig kult på mange.. men når man skal klippe seg må man ta en sjangs og satse på at det blir bra Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Denne lager visst gode sveiser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå