Gå til innhold

Ute etter NY gangstermusikk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje TS skal skaffe seg en musikksmak og finne noe han liker :)

Har jo musikksmak jeg liker, og er ute etter flere sanger innen den sjangeren.

Skjønner ikke helt hvorfor, men nå tviler jeg sterkt! :)

 

Er mye bra musikk, om du finner det og faktisk hører på det.

 

Det er ikke slik at det er tøft eller kult å høre på "gangster" hip-hop der det gang på gang er vrengende bass, 22" rimz, homiez, niggaz, broz, hoez, bitchez ++ :ermm:

 

Jeg bare gir deg en pekepinn :D

Endret av AsbjørnH
Lenke til kommentar

HABA HABA, er vel bare å gi fyren det han ber om, istedenfor å linke all slags surr.

 

Antar at du har albumene til de artistene du ramser opp. Av andre artister i samme sjanger finnes det:

USDA, Birdman, Triple C's, Juvenile, Fat Joe, 2 Pistols, Brisco, Curren$y, Jim Jones, Juelz Santana osv. Folk som er obsessed med dollartegn generelt sett, og mange har det allerede i artistnavnet.

 

Du må dog huske på at mange av disse artistene ikke har peiling på hva de prater om. Rick Ross foreksempel var jo i virkelighet en fengselsbetjent og tar seg over hode med gjeld for å opprettholde sitt falske image.

 

Fellesnevneren er dårlig musikk og falske image.

 

Men igjen... smaken er som baken. ;)

Lenke til kommentar

Jeg hører på hiphop og rap fordi jeg liker fete beats og gode tekster du ikke finner andre plasser . AsbjørnH, lytt mer til tekstene , Det er ikke bare de ordene de slenger fra seg. Om det er tilfelle , så hører du på feil type hiphop eller rap ;)

 

Samtidlig hører jeg også på alt fra Soul , Jazz, Blues, Opera , Elektronika , Funk , Reggae , Ska , Soft rock, Klassik Rock , Heavy , Trash , Death til den svarteste metal.

 

Kan jo hende trådstarter også har et mer variert spekter av musikk han hører på ;)

Lenke til kommentar
HABA HABA, er vel bare å gi fyren det han ber om, istedenfor å linke all slags surr.

 

Antar at du har albumene til de artistene du ramser opp. Av andre artister i samme sjanger finnes det:

USDA, Birdman, Triple C's, Juvenile, Fat Joe, 2 Pistols, Brisco, Curren$y, Jim Jones, Juelz Santana osv. Folk som er obsessed med dollartegn generelt sett, og mange har det allerede i artistnavnet.

 

det Juelz Santana har gjort med Cam'ron og Diplomats er KVALITET, så han fortjener ikke å bli nevnt sammen med lil wayne, birdman osv. alt de gjør er søppel, mens Juelz enkelte ganger viser at han virkelig kan.

Lenke til kommentar
Fordi smaken er som baken, delt i to, og min del liker ikke Old School ;)

 

Din del har tydeligvis hemoroider.

 

Men det er vel bare å stikke på Youtube og søke på flere låter av Lil Wayne, Young Jeezy and so on, og sjekke de ut. Alt er vel stort sett av samme "kvalitet".

I stedet for å syte og klage å slenge dritt, kan du jo heller stikke og høre på old-school musikken din og mimre?

Anyhow, thanks for "tipset" :)

 

Kanskje TS skal skaffe seg en musikksmak og finne noe han liker :)

Har jo musikksmak jeg liker, og er ute etter flere sanger innen den sjangeren.

Skjønner ikke helt hvorfor, men nå tviler jeg sterkt! :)

 

Er mye bra musikk, om du finner det og faktisk hører på det.

 

Det er ikke slik at det er tøft eller kult å høre på "gangster" hip-hop der det gang på gang er vrengende bass, 22" rimz, homiez, niggaz, broz, hoez, bitchez ++ :ermm:

 

Jeg bare gir deg en pekepinn :D

Takk for "pekepinn", jeg driter i om det et tøft eller ikke, jeg liker den slags musikk, og masse andre sjangre også, bare så det er sagt.. ;)

 

HABA HABA, er vel bare å gi fyren det han ber om, istedenfor å linke all slags surr.

 

Antar at du har albumene til de artistene du ramser opp. Av andre artister i samme sjanger finnes det:

USDA, Birdman, Triple C's, Juvenile, Fat Joe, 2 Pistols, Brisco, Curren$y, Jim Jones, Juelz Santana osv. Folk som er obsessed med dollartegn generelt sett, og mange har det allerede i artistnavnet.

 

Du må dog huske på at mange av disse artistene ikke har peiling på hva de prater om. Rick Ross foreksempel var jo i virkelighet en fengselsbetjent og tar seg over hode med gjeld for å opprettholde sitt falske image.

 

Fellesnevneren er dårlig musikk og falske image.

 

Men igjen... smaken er som baken. ;)

Thanks man! Der var akkurat typen musikk jeg så etter! ;)

 

Jeg hører på hiphop og rap fordi jeg liker fete beats og gode tekster du ikke finner andre plasser . AsbjørnH, lytt mer til tekstene , Det er ikke bare de ordene de slenger fra seg. Om det er tilfelle , så hører du på feil type hiphop eller rap ;)

 

Samtidlig hører jeg også på alt fra Soul , Jazz, Blues, Opera , Elektronika , Funk , Reggae , Ska , Soft rock, Klassik Rock , Heavy , Trash , Death til den svarteste metal.

 

Kan jo hende trådstarter også har et mer variert spekter av musikk han hører på ;)

Yees, hører på veeeeeeeldig mye variert.. Hellbillies, Creed, 3 doors down, Eminem, Dire Straits.. ja, and so on.. Men nå var jeg først og fremst ute etter DENNE sjangeren, fordi jeg er gått lei de samme gamle sangene jeg har innenfor denne sjangeren, og lette etter nye! ;) Jeg er ikke typen som hører på bare ÈN sjanger, jeg varierer.. ;)

 

*snip*

Takker! ;)

Lenke til kommentar

I første posten skrev du at du ikke er ute etter Eminem osv. mens nå skriver du at du plutselig hører på Eminem likevel?

 

Og dere som sier at hip-hop er søppelmusikk, Hør på et par sanger i stedet for å høre de 10 første sekundene for så å kritisere alle som hører på det. Hip-hop blir, som med all annen musikk mye bedre hvis du hører det et par ganger.

 

Her er sangen som er på topp hos meg for øyeblikket.

 

Murphy Lee - Wat da hook gon be

Lenke til kommentar

La nå fyren få høre på det han vil. EDIT: Snakker ikke til Naiits her.

 

Siden det er autotune-type ting du er ute etter så kommer jeg bare på T-Pain og Kanye West (som jeg har lite til overs for).

 

Jeg hører ikke på slikt, synes det er misbruk av autotune, men det er nå min mening.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...