Gå til innhold

Hvilken MP3-spiller oppfyller fdisse kriteriene?

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en MP3-spiller som oppfyller så mange som mulig av følgende kriterier:

- I prisklassen 2000,-

- OK lyd. (Skal bruke det kjente og kjære Koss Porta Pro.)

- Spilleren sorterer ikke sangene selv. Dette er ekstremt irriterende og gjorde meg sint på min gamle Sansa e280. (Ved å installere RockBox gikk dette heldigvis bort.)

- Den har stor nok skjerm til at det oversiktelig, raskt og enkelt kan navigeres mellom mapper og filer.

- Minimum 8 GB lagringskapasitet.

- Støtter de vanligste musikkfiltypene/så mange som mulig.

- Må kunne behandles som en minnepinne når det kommer til overføring av sanger.

- Enkelt å lage spillelister.

Hvis noen av dere internetthelter kunne reddet en bortgått sjel fra MP3-spillerjungelen, ville verden vært et bedre sted. Det er jeg fullstendig overbevist om. :)

Endret av Emomilol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Batterilevetiden på min Sansa e280 var god nok (Amazon sier dette var <20h), og det var et stort pluss at den hadde radio. De tre siste trenger jeg ikke, men hvis MP3-en som passer resten av kriteriene tilfeldigvis har touch-screen, skal jeg ikke klage. :)

For øyeblikket har jeg en Sansa Clip 2GB, men den har for liten plass og sorterer sanger på en ekstremt irriterende måte.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt sikker på hvordan den sorterer sangene, men jeg tror Cowon D2 (og muligens Cowon 7) kan ha en grei løsning. 52 timers avspillingstid på D2 og D2+ burde være nok for de fleste :p

Cowon har også suveren lydkvalitet som et ekstra pluss. (Selv om du antagelig ikke ville lagt merke til det med Porta Pro...)

Ta en titt på de nevnrte spillerene og si hva du syns :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk for tre ypperlige alternativer. Jeg ser på rockbox.org at operativsystemet utvikles til disse modellene, slik at den originale sangsorteringen ikke har noe å si. Men frem til det er utav beta-stadiet holder jeg meg til Clipen. :)

Jeg kan også trøste deg med at jeg nettopp har kjøpt meg et par Sennheiser CX 300-II ørepropper. :p

Lenke til kommentar
Takk for tre ypperlige alternativer. Jeg ser på rockbox.org at operativsystemet utvikles til disse modellene, slik at den originale sangsorteringen ikke har noe å si. Men frem til det er utav beta-stadiet holder jeg meg til Clipen. :)

Jeg kan også trøste deg med at jeg nettopp har kjøpt meg et par Sennheiser CX 300-II ørepropper. :p

Godt valg angående øreproppene :thumbup: Selv kjøpte jeg meg Beyerdynamic DT770-hodetelefoner for ikke så lenge siden... men da jeg fikk dem var de ødelagt.... :realmad:

EDIT: Sansa Clip er jo e fin liten sak den også :wee: Har den selv...

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Sansa clip+? Ved siden av fysiske oppdateringer, har den også navigasjon med mappevisning (slik du er ute etter) og kan utvides med microSDHC kort, altså maks 8GB innebygd + 16GB minnekort, 32GB minnekort er vel ikkke langt unna

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...