MrNilsen1986 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Vel, både jeg og min samboer kjører Windows 7. Og vi sliter med samme problemet. Lurer på om det kan være oppgraderingen fra Mozilla som ikke var helt frisk. Men Firefox bruker konstant 50% CPU, eller 100% av 1 kjerne. Dette er uansett om du idler, har en favne opp med kun google, og har disablet alle plugin. Kjører versjon: 3.5.4 Flere som sliter med det samme? Evnt har løsningen? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 hva slags CPU har du og når gjelder det? er det fra du starter FF eller når du sitter på større sider? Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Det kommer og går, har ingen ting og si hvordan side jeg laster. Kan ofte ha kun google.com siden oppe, og dette skjer. Det hjelper da og restarte FF. Så kan det gå noen minutter, så er det på`n igjen. CPU er ikke relevant, da dette skjer på begge maskinene vi har hjemme, både Intel og AMD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kan være du har en addons som er synderen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå