Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noe mer jeg bør gjøre?

Gjest Korhareghavna

Anbefalte innlegg

Gjest Korhareghavna

Møtte ei på fest og som jeg har snakka med og møtt 2-3 ganger i etterkant. Vil aldeles ikke havne i friendzone..

Vi har snakka om personlige ting, og når vi ser på tv/film så ligge hu i armkroken. Er liksom klem og sånt når hu må gå.

Noe mer jeg bør ta initiativ til? Evt når og hva ? Er litt sjenert når det kommer til jenter som jeg føler noe for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Korhareghavna

Burde vel egentlig gjort det idag... Men skal gjøre mitt beste for at det skjer neste gang. Er bare redd det kan bli awkward for vi kommer uansett til å møtes igjen hvis det blir noe eller ikke

Tar gjerne imot flere råd og tips!

Lenke til kommentar
Gjest Korhareghavna

Når vi klemmer, skal jeg bare gå inn for et kyss? Tips for å ikke kludre det til sånn at det blir klumsete, evt hvis hun prøver gå for klem ? Er litt klossmajor når jeg blir nervøs

Tar gjerne tips fra jenter

Lenke til kommentar

Nei, nei gutt. C-bevegelse med høyrehånd - begynn på pannen/tinningen - sånn for å ta bort håret (har hun ikke hår "i veien" skal du ikke bry deg om). Ikke se henne i øynene, men la blikket følge c-bevegelsen. Deretter dyp, intens, men kort øyekontakt mens høyrehånd sklir langs kinnet med fingrene bak nakken (ikke full grab, men med fingertuppene hvilende bak på nakken). Så skal du tenke at du skal gå 90% før hun møter deg og går 10% og leppene deres møtes. For ekstra krydder: Bruk tunga til å "dempe" kysset slik at hun kjenner tunga di mot hennes lepper VELDIG kort før dere kysser. Altså demp kysset. Hvis du syns dempinga hørtes for vanskelig ut; dropp det.

Lenke til kommentar

Var da veldig så komplisert dette skulle gjøres da? :p

Det enkle er ofte det beste (selv om det kanskje ikke virker så enkelt akkurat der og da)

Etter en klem (eller når som helst egentlig) slipper du henne ikke.. Ser dere hverandre rett i øynene uten at noe blir gjort i et par sek, så tar du kysset.

Den stillheten med øyekontakt er fordi hun venter på kysset. :)

Enkelt (i teorien) og greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...