Elefantmesteren Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 fantaserer for mye begynner lett å blø neseblod (lol, piller ikke nese nei, bare litt i dusjen) for dårlig sosialt... til tider dårlig humor drikker for mye cola Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 - Lat - Hater trening selv om jeg trenger det - Kan til tider være litt usosial - For glad i Cola - Kverulant Lenke til kommentar
2DG Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 -Bruker for mye tid ved datamaskinen. -Trener aldri. -Bruker opp penga mine i skolekantina. -Setter meg mål, men fullfører dem aldri. -Liker bøker, men leser aldri. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 - Utålmodig, hater trege mennesker - For dårlig holdning til skolearbeid, klarer ikke motivere meg 100% - Spontankjøper, kan gå i butikken for å kjøpe et par ting og bruke 100 kr, men kan ende opp med å kjøpe for trippelt så mye - Gjerrig og egoist, føler ingen mennesker er verdt en dyr gave etc. - Sta og klarer ikke å gi meg i diskusjoner før motparten(e) sprekker og/eller blir usaklige Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Slike samfunnet ser det: - Ekstremt lat - Introvert - Frekk - Negativ - Sarkastisk Lenke til kommentar
endretbrukernavn Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 - Lat - Lett irritert - Usunn - Dårlig selvtillit - Noe usosial Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 - Passiv. - Lat. - Bruker datamaskinen altfor mye. - Lite sosial. - Utsetter skolearbeidet veldig ofte. Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 1. Har tendens til å være kverulant og bedreviter. 2. Er fryktelig dårlig på å gjøre ferdig ting jeg har begynt på. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 - Negativ/Kynisk - Giddeløs - Sjalu - Manisk - Kverulant Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 dette er vanskelig syns eg. +veldig farlige politiske meninger. +bryr meg lite om meg selv meste er bare care. +filosifiserer meg vekk ofte på alt for rare ting. +ikkje akkuratt sunn. +sære interesser. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 - Sjenert - Usunn - Lat (til alt som har med skole å gjøre) - Kresen på absolutt alt.. - Slipper ikke folk - hovedsaklig jenter - så lett inn på meg. Lenke til kommentar
Helene- Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 - Konkfliktsky - Får dårlig samvittighet for ingenting, og kan gå rundt å tenke og tenke på små, ubetydlige ting i evigheter. - Er ganske sosial av meg, men føler ofte det blir litt overfladiskt for det skal veldig mye til for at jeg slepper noen helt inn på meg. - Spontankjøper - Skikkelig B-menneske, er kjempe tungt å stå opp fram til 13-14 tiden på dagen. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 1. Jeg er litt for kul, hipp og trendy 2. Er litt i overkant kjekk 3. Litt for intelligent 4. Altfor sosial 5. Burde tenke litt mer på meg selv, kan til tider være litt for lite arrogant! 1 Lenke til kommentar
Vatusia Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 - Litt egoistisk - Innrømmer sjeldent feil - B-menneske dilux - Liker for godt å få vilja mi - Langsint Lenke til kommentar
Sondren Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 1. Veldig lite empati. 2. Kynisk. 3. Generelt skeptisk til andre mennesker. 4. Hisser meg opp fort. 5. Kan være ganske slem. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Sjenert. Kverulant. Bedreviter. Initiativevneveik. Peter Pan-kompleks. Endret 3. september 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 - frekk - utålmodig - rotete(særlig på rommet.) - arrogant - lat Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 - Overtenker ting lett, og blåser opp småting i hodet mitt til å bli no svært - Mester i prokrastinering - For lite ryddig - Veldig konfliktsky i perioder - Lett for å gjenta meg selv flere ganger i løpet av en samtale Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 - Lat - Sjenert - Avhengig av Cola - Kverulant - Usunn Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Wow, for mange likheter med folkens ovenfor :O Til tider Lat Sjenert Kan til tider være esel i mine meninger Har det ryddig (ifølge mitt hue) Til tider uleselig håndskrift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå