Gavekort Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 - Urolig - Negativ - Elendig selvtillit - Kort lunte - Blir lett sjalu Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Fin tråd det her! Mine fem: 1. Konstant nostalgisk 2. Lite arbeidslyst 3. Mange hatløsninger(henger i tråd med 2) 4. Er veldig fordomsfull av meg 5. Ser ingen grunn til å bry meg om hva som foregår rundt meg utenom umiddelbar nærhet Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 1. Kritisk 2. Kunnskapsrik 3. Perfeksjonist 4. Ærlig (bad combo same med 1) 5. Arrogant Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 1. Veldig lat. 2. Utsetter ting hele tiden. 3. Dårlig selvtillit. (Som fører til at jeg ikke sier ifra om ting jeg burde) 4. Har veldig lett for å ikke bry meg om ting som ikke har noe med meg å gjøre. 5. Tenker alt for mye. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) 1. Ufattelig naiv og godtroende 2. knytter meg for fort til folk jeg ikke børr knytte meg til og blir fort veldig glad i dem (og kanskje for glad i dem) 3. Lat 4. Overtenker alt som kan tenkes litt ekstra på 5. For flink til å late som ting går veldig fint når det egentlig ikke gjør det når jeg er med folk. Spsiellt når jeg er med de menneskene jeg kanskje hellst vil snakke med ting om. Endret 13. september 2010 av Flabba Lenke til kommentar
BareStine Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 - Jeg vet under gjennomsnittet lite om det meste. - Jeg er overhode ikke samfunns, eller nyhets-orientert. - Jeg er sykt lettlurt og tror på det meste jeg blir fortalt. - Jeg har en tendens til å misslike alle medmennesker sterkt, i perioder. - Jeg overtenker ting så mye, at jeg til slutt glemmer hva jeg har tenkt på Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg utrolig lat og sløv i hodet. Jeg er komplett drittsekk noen ganger. Jeg er overnysgjerrig. Jeg bryr meg ikke så mye om mange forskjellige ting. jeg kan fort hate noen. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Lat Dum Feit Sint For snill Lenke til kommentar
Schepo Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) - Lat - litt rotete - Glømsk - en smule usosial - alt for glad i godteri og cola Endret 10. november 2010 av Schepo Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 1) Har veldig få venner. 2) Er veldig lat. 3) Selvkritisk. 4) Ensom, uansett selskap. 5) Fins ingen konkurranseinstinkt i meg. Helt seriøst. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 1. Negativ til ting eg ikkje bryr meg om 2. Ein tendens til å bli litt vel engasjert i ein diskusjon 3. Ein del sarkastiske vitsar som er retta mot nokon persona, får jo vennene mine til å le som idiota- meeeen 4. Alt for høg sjølvtillit i ting eg kan. 5. Men når det er ting eg ikkje kan, så er eg ein pingle Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jag tror på allt jag hör Jag är alltid trött Jag är underlig Jag dricker för mycket kaffee Jag lyssnar på för hög musik Lenke til kommentar
;_; Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Jeg er alltid trøtt Jeg har taleproblemer Deprimert (mulig årsak for taleproblemer?) Undervektig Elendig selvtillit Forferdelig mye lettere å lage en negativ liste i forhold til en positiv liste Endret 26. november 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hva slags taleproblemer? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Kom på en ny negativ "egenskap" som er nokså relevant Dårlig hukommelse Jeg må begynne å skrive ned hva jeg sier feil, og se om det er en sammenheng eller om det er random. Skal rapportere tilbake på mandag Endret 26. november 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg er alltid trøtt Jeg har taleproblemer Deprimert (mulig årsak for taleproblemer?) Undervektig Elendig selvtillit Forferdelig mye lettere å lage en negativ liste i forhold til en positiv liste Ja, depresjoner er en mulig årsak for taleproblemer og dårlig hukommelse. Dette kan forårsake tankeforstyrrelser, distraksjoner. Kanskje på et ubevisst nivå. Har du vært hos lege og undersøkt deg? Det er i de færreste tilfeller noe alvorlig, men jeg hadde disse problemene og legen sendte meg for sikkerhets skyld til røntgen av hjernen min bare for å utelukke eventuelle fysiske skader/forandringer. Og det var heldigvis ikke noen funn. Saken er at jeg har gjennomgått en del tunge depresjoner gjennom livet mitt. Det har resultert i en del hukommelsesvansker og samtidig litt svekkelse av enkelte funksjoner. Det er ikke mindre alvorlig for det, og det er greit å ta et tak og få en forandring i livet ditt kanskje? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) ^Har vært hos legen ja, han mente at jeg var deprimert så han sendte meg til psykolog. Hadde time til psykolog for noen måneder siden, men den ble jeg nødt til å avbestille. Greia er, etter at jeg flyttet har jeg nesten ikke vært plaget med depresjoner, i hvert fall i mye mindre skala enn året før. Har egentlig bare hatt et par "sammenbrudd" de siste månedene. Angående det å forandre livet (kanskje du tenkte på noe annet, uansett), har prøvd i noen år nå, uten suksess. Klarer dessverre ikke å få venner utenfor skolen. Edit: Stygg som juling Umulig å begrense seg til 5 negative ting. Endret 27. november 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Du rakker ned på deg selv, det er kanskje den største ulempen din. Dette kan du gjøre noe med, men det er ikke sikkert du føler det stemmer at du IKKE er stygg som juling. Da har du en utfordring og må jobbe med denne. Livet er det eneste du har, og det er ingen grunn til å mistrives i det. Et sted å starte er å jobbe med selvbildet ditt, for det har tydeligvis fått seg noen skrammer. Og så vet jeg hvor ufattelig vanskelig det kan være noen ganger. Det føles bare håpløst og det ser ut som om alt man gjør bare er forgjeves - sannheten er at noen ganger prøver man for hardt, andre ganger må man bare skifte taktikk, og andre ganger så faller man bare i et spor der man kun ser det negative og glemmer de positive små tingene som ligger rett foran nesen vår. Det er disse små tingene som betyr noe. Og de kan bli store hvis man bare omfavner de. Kanskje vennene dine på skolen for eksempel kan bli bedre venner av deg også utenfor skolen? Og hva med noen du kanskje chatter med over nettet? Det er kanskje noen som er verdt å treffe! Aldri gi opp håpet, for livet er fullt av positive overraskelser. Og når det ikke er sånn i perioder så kan man gjøre noe drastisk selv. Gjør noe du ikke tør - noe positivt Og til slutt, jeg bryr meg, for jeg vet akkurat hvordan det er. Hilsen en som kanskje er dobbelt så gammel som deg (for alt jeg vet). Livet er ikke lett, og både sorger og gleder kommer gjennom hele livet. Ta vare på det du har, og gi aldri slipp på noen som du har det bra med. Det har i mange tilfeller vært feilene jeg selv har gjort. Ha en fin kveld, og ikke vær deprimert! Det er bortkastet tid. Lettere sagt enn gjort, ja - jeg vet det, men forsøk så godt du kan. Uansett. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) 1. Verdensmester i prokrastinering 2. Sykt dårlig korttidshukommelse 3. Drikker for mye alkohol 4. Irriterer meg lett over filleting 5. Kildesorterer ikke avfall Endret 9. desember 2010 av JoeSchmo Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 - dårlig selvdisiplin - når jeg er deppa og drikker mye, er jeg en emosjonell roller coaster - dårlig gehør - har for vane og alltid komme sent(går kanskje under selvdisiplin) - redd for å tape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå