Nostalgisk Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Jeg må supplere min egen liste med følgende: - Jeg har en tendens til å overdrive når jeg forteller noe. - Dersom jeg forviller meg inn i en debatt jeg ikke har noe peiling på, så later jeg som jeg har peiling, til tross for at jeg vet at jeg vil bli gjennomskuet forholdsvis lett. - Jeg blir fort irritert. - Jeg er ikke så sosial. Endret 26. mars 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 - Lett irritert - Lyver til meg selv - Dårlig på min egen økonomi - Utsetter mye! - Stresser/bekymrer meg for lite Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 - Negativ - Overanalyserer ting - Tar som regel misnøye i andres glede - Tar som regel glede i andres misnøye - Lite impulsiv (kan da være positivt i noen situasjoner) Høres ut som en eneste stor klisje. Ligger sikkert noe i det. 2 Lenke til kommentar
ÆddaBædda Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 - Snakker for høyt - Tenker for mye - Angrer på småting - Blir for sint - Lett irritert når jeg har gått lenge uten mat Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 -Drikker for mye -Blir alt for glad i folk -Kjører for fort -Alt for godtroende -Lar ting gå altfor inn på meg. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 - Til tider ganske sarkastisk (litt usikker på om dette er å regne som en negativ ting, for det er alltid fortjent) - Folk blir ofte misunnelig på meg fordi jeg er så vellykka i alt jeg gjør. - Skryter for lite - Tenker for mye på andre. (Her forleden dag sa jeg "takk" da kassadama gav meg en pose jeg spurte om, men faktum er jo at jeg betaler jo faktisk for den jævla drittposen, så det er hun som bør takke meg.) Lenke til kommentar
McCutcheon Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 - Er asosial så det ryker etter. - Blir lett provosert og forbannet i diskusjoner om en annen persons meninger er helt ute å kjøre. Resulterer ofte i at jeg blir skikkelig usaklig. - Blir sånn ellers i hverdagen lett sint og har syke raseriutbrudd. - Har flere personligheter, kan være både forvirrende og irriterende. - Er alt for snill med folk. 1 Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 - Negativt innstilt - Veldig usikker/ dårlig selvtillit - Sjalu - Tenker ALT for mye på alt (men mest over forelskelser som som regel tar knekken på meg, og da kommer vi tilbake til usikkerhet og sjalusi.) - utsetter ting til det ytterste Jeg kan komme på ekstremt mye mer. men det for jeg ta opp med en psykolog. heehee Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg må si at jeg kjenner meg igjen i mye av det dere skriver.. Men, skal vi ikke prøve å forbedre oss? Team effort, gruppepress, og greier! ;D Jeg har egentlig bare to større problemer: usikkerhet og latskap! Dette fører til dårligere prestasjoner på skolen og lite trening. I tillegg er jeg ingen ekspert med damene, og har en tendens til å forelske meg i feil jente.. Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 - Lat - Tiltider usosial - Blir for forbanna på ting som ikke er nødvendig og hisse seg opp for - Bruker altfor mye penger på tull - " Humør Svigninger " Lenke til kommentar
Munchkin90 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 - Negativ. - Dårlig, dårlig, dårlig taper. - Usikker/dårlig selvtillit. - Klønete. - Godtroende. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) For smart x5 Endret 21. desember 2010 av Zarfax Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) utsetter altbryr meg for mye om håret/treninghevnlystiglitt lite sosialelendig fotballspiller!! Endret 16. august 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 - Utsetter alt til siste slutt og ender opp med og ikke gjøre noe. f.eks. Tok engelsk tentamen på sparket, muntlig med partner. - Lat. - Blir misunnelig fort. - Kan være veldig asosial til tider. - Kan være en jævlig drittsekk til tider. - Ikke sånn veldig super god selvtillit. Lenke til kommentar
sib Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) - Fordomsfull - Utsetter ting HELE tiden. Uansett hva det måtte være - Bryr meg lite om ting som skjer ute i verden - Relativt sjenert - Er alt for snill. Klarer ikke være drittsekk Endret 18. august 2010 av slopedoo Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 1. ufølsom til tider, må bare late som om jeg bryr meg, fordi jeg veit jeg gjør det men føler det ikke:P 2. halvfeit 3. lo av at så mange her er usosiale vanskelig å finne mer negative sider, fordi jeg synes de ikke er negative. Synes ikke det er negativt å være hevnlysten, manipulativ, litt usympatisk, hissig osv. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 - Stygg nese - Psykisk syk - Sjalu.. - Litt for ærlig til tider. - Mad with power,om jeg kan kontrollere noe misbruker jeg det ofte. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 - Veldig dårlig selvtillit/veldig usikker. - Psykisk syk - Tenker alt for mye - Bruker sarkasme/ironi/humor for å uskadeliggjøre vanskelige ting/tanker/følelser - Blir veldig fort sinna Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 - Elitist (dette gjelder for det meste når jeg spiller, men) - Har litt for heftig temperament. - Sjalu - Asosial xD - Jeg er det mest rotete mennesket jeg har møtt, til nå.. >_< Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 -Overlegen (føler meg bedre og mer vellykket enn andre, noe de også får høre) Dette fører til at jeg er en utrolig dårlig taper, og når jeg vinner (i f.eks. gymmen) rakker jeg ned på det andre laget og om hvor lett jeg tok tunnel på dem. -Frekk (denne glir vel over i 1. og 5.) -Tenker alltid "profitt" (What's in it for me?) -Drikker for mye på fest -Oppfattes nok som Sportsjock til tider, og har en tendens til å se ned på andre. Har havnet i en del trøbbel, noe som startet da jeg var ganske ung. Er også veldig manipulerende i det skjulte. Har hatt en veldig lett oppvekst og møtt svært få hindringer, dette har medført at jeg ikke er veldig vandt at ting bikker i mot - er nok forsterket med familie fra overklassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå