Christiαno Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 - Lat, som mange andre her. Lekser blir veldig ofte påbegynt sent på kvelden før dem skal leveres inn. - Sangstemmen min er helt forferdelig, jeg kan drepe folk med den. - Jeg har brukt penger på en gitar, men bruker den ganske sjeldent. - Jeg spiser ganske usunt. - Jeg trener ganske sjeldent. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) - Blir fort sur (klarer å skjule det til en viss grad) - Snakker for mye - For dårlig form - VET Tror jeg har rett hele tiden - Krever mye av andre edit: - Impulskjøp, alt jeg trenger er et godt tilbud.. trenger ikke produktet Endret 19. juni 2010 av Masterfifty Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) - Har lett for å utsette ting. - Hvis jeg ikke har oversikt eller system på noe, så kan jeg fort bli lat. For eksempel hvis jeg ikke har skikkelig ryddig system i skolepapirer, prøver, bøker osv, kan jeg utsette arbeid fordi da må jeg rote gjennom en evig stor haug med rot, som ikke er systematisert. Når du vet hor alt er og har system på det mye kjekkere. - Er alt for sjenert - Er alt for redd for å dumme meg ut - Har for mange ambisjoner, for mye prosjekter osv. Har ikke tid til å lære alt jeg vil, gjøre alt jeg vil. Endret 19. juni 2010 av stianaarskaug Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 - Impulskjøp, alt jeg trenger er et godt tilbud.. trenger ikke produktet Impulskjøp er gøy. Lurer på hvor mye penger jeg kastet bort på det Lenke til kommentar
Verfolne Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 - Ekstremt korttenkt, har det med å si ting før jeg får tenkt over de - Kjemperedd for å knytte meg, sier du du liker meg, vil jeg nærmest løpe vekk der og da - Banner alt for mye - Lat - Litt følelsesladet, gråter litt for lett. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 - Lat - Kan være frekk i kjeften til tider - Bruker penger selv om jeg ikke burde - Blir fort sur på småting - Kan til tider banne alt for mye Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 1. Penger - Har EKSTREMT dyre vaner, og kommer meg gjerne ut til byen for å kjøpe meg en kebab eller 3 cheeseburgere. Godt tilbud på mat, snop, elektronikk, stol? Jeg kjøper det uansett... For noen dager siden hadde de et stort tilbud på Freia Melkedrøm på rimi... på tross av at jeg har smakt det før og ikke likt det, kjøpte jeg det de hadde igjen, 7 stykk til 10 kr per. Bruker sikkert det dobbelte av min månedlige inntekt på saker og ting, men aner ikke hvor jeg får de andre pengene fra. 2. EKSTREMT nysgjerrig - Har heldigvis lært meg å kontrollere dette slik at jeg ikke blir for spørrende, men jeg har en ekstrem nysgjerrighet. Føler meg egentlig ikke vel før jeg vet hva alle vennene mine gjør, hva de har gjort, hva mamma ser på TV, hva som skjedde på den festen, etc. Er helt ekstrem. 3. Elendig til å i det hele tatt bry meg om ting jeg ikke liker. Se for eksempel på karakterene på første VGS for litt tid tilbake. Uten å ha øvd særlig fikk jeg toppkarakterer på Engelsk, Samfunn, Geografi, men strøk i den vanskeligste matten og fikk dårlig i naturfag. Dette fordi jeg ihvertfall hadde engasjert meg i timene i sekserfagene, mens det andre ga jeg opp på før jeg begynte. Takk gud for privatisteksamener, som retter opp en del. Greier slike ting når jeg MÅ. 4. Sangstemmen min kan knuse glass. Holder tonene som en operasanger, men det høres rett og slett jævlig ut. 5. Elendig disiplin. Kan stå opp klokka to på helger når jeg har avtaler tidlig, hatt enormt fravær fra skolen, og når jeg er hjemmeværende av en eller annen grunn hender det jeg ikke gidder å lage noe mat. Da ender det opp med melk og det jeg måtte finne av kjeks eller noe i huset. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) - Litt lat/tafatt , hater egentlig å gjøre det meste fysisk arbeid og spesielt husarbeid.. - Bruker alt for mye penger, brukte hele den utbetalte lønna mi(rundt 100k) på "et eller annet" i fjor, og ja jeg bor hjemme så har egentlig få utgifter.. dessuten driter jeg i mange store summer som før betydde mye. - Opptatt av å være bedre enn alle(/de fleste) andre, og det er fært å si det men blir egentlig glad inni meg når andre(t.o.m. venner) gjør det dårlig eller dårligere enn meg. - Sover alt for lenge utover dagen hvis jeg kan - Treg til å gjøre ting jeg burde gjort med en gang Endret 23. juni 2010 av MrLG Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 -Kan være veldig treg til å sette i gang med ting jeg må gjøre. (Skippertaksmetoden ) Men har blitt litt bedre. -Har litt tendenser til nattugledøgnrytme, type legge seg sånn 2-3 tida selv om jeg må opp tidlig. -Som andre her så er jeg og av og til litt for flink til å bruke penger når jeg ikke burde. -Korttidshukommelsen kan være ganske elendig. -Og jeg er også blant de som er litt for flink til å utsette ting, dette blir vel kanskje litt det samme som pkt. 1 men.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Negativ Trener for lite Alt for lite spontan Vanskelig for å stole på folk Masete Lenke til kommentar
Starstruck Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 - Lat - Jeg er ganske plagsom - Jeg kan være frekk - Glemmer fort - Sier ikke ting når jeg burde Kan jo fortsette i evigheter! Lenke til kommentar
asdfghjkl Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 - Greier ikke å jobbe jevnt og trutt, blir ALLTID skippertak - Dropper sosiale sammenhenger altfor ofte - Usunn - Perfeksjonist. Ekstremt høye krav til meg selv, f.eks. mtp. skole - Må alltid være best Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) - Kan være frekk. - Alt for redd for å gjøre noe feil, som av og til fører til at jeg gjør feil. - Er alt for glad i å gjøre lekser kvelden før den skal innleveres. - Lat - Kan være masete, har jeg ihvertfall inntrykk av selv. - Skal alltid prøve å være best. Endret 24. juni 2010 av Quote Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Lat Skolelei Uryddig Dårlig kondis Kan bli litt bitchy når jeg er trøtt Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 1. Sløser for mye penger 2. Lat (ser ikke på det som negativt, men det "er" negativt) 3. Har vansker med å si "jeg liker deg" til jenter jeg kunne tenkt meg et forhold med. 4. Eier ikke "normal" døgnrytme. 5. Blitt til tider lett sjalu kunne fortsatt å skrive i flere ååår om dette her! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Fått veldig dyre vaner etter å ha bodd hjemme og jobbet fullt i 2 år Tenker ofte negativt, gjerne om meg selv For dårlig til å ta initiativ / være sosial Setter ikke nok pris på ting jeg har Trener for lite Kunne sikkert skrevet lenger, men det får holde for i dag Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Bedrevitende, sosialt usikker, dårlig trent, mangler nettverk, dårlige rutiner i livet. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 - Dårlig initiativ - Rotehue - Lat om mårran - Treig i oppfatninga - Distre Hmm *nods* Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Agressiv og lett irritabel spiller (ala pc og konsoll). Ofte en hykler. Dårlig hukommelse, dermed brutt mange avtaler. Mange ganger utålmodig. Arrogant. Endret 11. juli 2010 av Bakura Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Yay, endelig noe gøy. - Litt for ekstrem "Bryr meg ikke" attitude - Trenger mye søvn - Usympatisk - Delvis lat - Ikke særlig flink med kvinnfolk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå