Kea Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Er denne tråden ment som det motsatte av ego-boost for folk som trenger å jekke seg ned litt? Kan ikke komme på noen annen grunn for en tråd der man skal si noe negativt om seg selv. Grunnen til at jeg poster er at jeg seriøst lurer på hvorfor noen ville opprette en slik tråd? Får vel bidra før jeg blir hetset for å poste off-topic. -Overfølsom. -Litt lat. -Altfor glad i søtsaker. -Sjenert i sosiale sammenhenger. -Mangler utdanning. Lenke til kommentar
xbomullx Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Det jeg kommer på: - Liker ikke frukt og grønnsaker. Aldri spist det. - Introvert, må avtale å møte folk, blir sliten av for mye og for mange - Bruker enorme pengesummer på hudpleieprodukter og behandlinger, permanent makeup, frisør o.l I følge andre: - Klager hver dag på romfolk, innvandring, islamisering o.l - Selvopptatt Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 redd for veldig mye overfladisk sykt dårlig til å planlegge, økonomisk og andre ting kan ikke matte.. 3+7 må jeg tenke meg om for å løse er jeg sliten/trøtt mister jeg evnen til å formulere setninger (!) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 1. vanvittig asosial 2. har alt for sære hobbyer 3. neeeerd 4. spiller for mye 5. ødelegger rytmen min hele tiden.. Lenke til kommentar
MrSliceFTW Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 1. - Legger meg for sent. 2. - Spiser alt for mye godteri. 3. - Sjenert for å møte nye folk. 4. - Bruker for mye penger. 5. - Bryr meg om håret alt for mye. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 1. Trener lite 2. PC-en er min beste venn 3. Arrogant 4. Nervøs i visse sosiale situasjoner 5. Skal alltid ha det beste Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Mange som er svak for godteri her *Innadvent/sjenert *Treg *Sta *Kort lunte *Lett fornærmet Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Det jeg kommer på: - Liker ikke frukt og grønnsaker. Aldri spist det. Og jeg som trodde jeg var eneste voksne personen som ikke likte grønnsaker. Dette hjalp litt. Glad jeg ikke er alene om det. Lenke til kommentar
xbomullx Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Og jeg som trodde jeg var eneste voksne personen som ikke likte grønnsaker. Dette hjalp litt. Glad jeg ikke er alene om det. Trodde jeg og! Vet om noen som er veldig kresne på grønnsaker, men som likevel spiser mange, og aldri møtt noen som ikke liker frukt! Det eneste jeg liker er grønne epler, men jeg spiser det likevel kun ca 2-3 gang i året, no kidding.. Og grønnsaker, ALDRI! Skrev det på kvinneguiden en gang husker jeg, og alle klikket jo, jeg var sååå barnslig! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 *Flørter alt for mye med andre jenter enn dama *Blir fort hissig om jeg er full *Lite redd for og prøve narkotiske stoffer jeg blir tilbudt *Kjører for fort med bil *For dårlig med penger 5 punkter er egentlig alt for lite.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) - Ser som regel på det negative, og retter på folk om de sier noe feil - Har en fæl humor - Ganske lat. Trener osv, men gidder ikke å starte med ting. - Kan være overfølsom - Er ikke meg selv når jeg er med folk jeg ikke kjenner godt. I tillegg til at jeg skrev dette med linser på Endret 1. juni 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Trodde jeg og! Vet om noen som er veldig kresne på grønnsaker, men som likevel spiser mange, og aldri møtt noen som ikke liker frukt! Det eneste jeg liker er grønne epler, men jeg spiser det likevel kun ca 2-3 gang i året, no kidding.. Og grønnsaker, ALDRI! Skrev det på kvinneguiden en gang husker jeg, og alle klikket jo, jeg var sååå barnslig! Ja, typen syns jeg oppfører meg som en 5-åring, men kan da ikke noe for det jeg ikke liker. Ikke klarer jeg å venne meg til ting jeg allerede ikke liker heller. Det er veldig irriterende, for nå har jeg vitaminmangel. For å ikke spore helt av, nevner jeg 5 grønnsaker jeg ikke kan fordra, og det er jo negativt. -Tomater. -Sopp. -Løk. -Mais. -Agurk. Endret 1. juni 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Lite selvrespekterende Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 -Usosial -Lat -Irritert -overfølsom -sjalu Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 - Har en musikksmak som ingen andre jenter liker. - Veldig sjenert i offentligheten. - Ofte deprimert uten å vite hvorfor, og skjermer meg fra venner o.l. i ofte flere uker. - Avhengig av mange ting. Trening, rusmidler, dårlig mat, soving osv. - Usikker på meg selv/redd for å være ensom; Velger feil venner Lenke til kommentar
creure Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 - Slipper sjeldent folk helt innpå meg - Alltid 10 min etter skjema - Utsetter ting litt for lenge - Bruker mye penger - Kan forsvinne i min egen boble Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) x Endret 1. september 2013 av Nudelpus Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 1. Jeg glemte å klippe tåneglene mine i dag morges. 2. Jeg har ikke vært til frisøren siden midten av mai. 3. Jeg bruker ikke sminke. 4. Jeg bruker truser, ikke boxere. 5. Jeg har en vorte på den ene hånden. 1 Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 1. Blir lett hekta og revet med 2. Utålmodig 3. Jeg bruker boxere ikke truser 4. Altfor høy selvtillit 5. Uforsiktig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqzORNGH Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 1. Blir lett hekta og revet med 2. Utålmodig 3. Jeg bruker boxere ikke truser 4. Altfor høy selvtillit 5. Uforsiktig Det er stikk motsatt av det jeg ville sagt! Jeg: 1: Er uinteressert og lat 2: Tålmodig 3: Ok, denne gjelder ikke... 4: Ikke veldig høy selvtillig 5: Svært forsiktig! Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Skal vi trene hverandre kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå