idontknow984 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Litt usosial, men liker å være alene, men samtidig vil jeg være sammen med noen. Har hatt veldig lav sosialt IQ, men har forbedra seg mye. Tar f.eks. batteriet fra musa til folk i klassen siden jeg tydeligvis er oppmerksomhetssyk. Usunn og trener nesten ingen ting, men går hverken opp eller ned i vekt. Får interesse i en ting og så legger den fra meg igjen etter 1-2 uker. Og jeg bryr meg lite om hvordan jeg ser ut sånn generelt, men har sterke meninger om hva som ser bra ut og hva som rett og slett stygt... Endret 19. desember 2012 av idontknow984 2 Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Fem negative ting om meg selv? Da skriver jeg ting jeg syntes er dårlig/negativt om meg selv: - Bruker briller (ser dårlig, høhø) - Bruker litt mye tid på datamaskinen, men jeg liker det! - Kan være litt usosial i blant, men liker å være sosial og! - Sjenert. Kunne ønske jeg hadde større selvsikkerhet, men vil ikke være frampå igjen. - Jeg kan være ganske lat. Jeg trener normalt fire ganger i uka, men latsiden har jeg og! Lenke til kommentar
Equtious Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Tja! - Usosial, sosial angst! ikke kult. - Ingen utdanning, er 27 år gammel! - Har tunge deprisjoner! - Har mange skrive feil og leser ofte feil(Prøver å forbedre meg selv på det) - Tar nesten ingen sjanser. Noen som har tips på hva man kan utdanne seg? Liker å jobbe fysisk. Har ikke generell studiekompetanse! Eller er det forseint å gjøre noe med det? Eller er eg en taps sak? Endret 26. desember 2012 av Equtious Lenke til kommentar
Superby Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 1: har vært en tungvekter i å lyve og å voldta sannheter i 5 år. 2: hatt depresjoner så lenge jeg kan huske. kommer i intervaller på ca 3 måneder. 3: er ikke usosial men har såkalte venner som ikke bryr seg om meg 4: har to venner som jeg kan kalle ekte, men begge er skada og har for dårlige sosiale antenner for å finne meg nye... 5: feirer ikke jul og livet suger for øyeblikket men velger å se fremover 2 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 1. Jeg er dum på enkelte områder. (Ganske mange) 2. Jeg liker karakterer i bøker bedre enn det jeg liker mennesker rundt meg 3. Dypper trynet mitt i malingsskrinet hver morgen fordi jeg ikke har selvtilliten til å gå uten 4. Jeg har rar nese 5. Jeg snakker fort når jeg er nervøs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 1.Negativ. 2.Usosial. 3.Blir fort irritert. 4.Lat. 5.Utålmodig. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 1.Kranglete 2.Hissig 3.Litt overvektig 4.Bruker for mye penger 5.Altfor sjarmerende(damemagnet ) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 1. Litt for høy ( ikke fordel) 2. For begrenset giddekvote 3. Glemmer for mye å smile ( er flink når jeg husker det) 4. Langsom og treg 5. Liker for godt alkohol Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 1: KUN interessert i få spesifike ting, gidder ikke å vide horisonten, dette er fordi jeg har Aspergers 2: Liker ikke bråe forandringer 3: Min interesse for Science-Fiction får de fleste fra forrige generasjon til å rykke bakover med bibelen i hendene 4: De ordene og fornærmelsene jeg er i stand til å spytte ut når jeg er sint, er kanskje litt abnorme 5: Jeg er en gamer og det er awesome, men ikke for de voksne Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 ok.. 1. Jeg er sarkatisk på en måte som sårer andre nærmest på refleks. 2. Jeg forstår ikke andres føelser. 3. Jeg kan være en "know-it-all" 4. Jeg er veldig stille. 5. Jeg kan ikke holde presentasjoner. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 1. Jeg er irriterende 2. Jeg er pyse 3. Jeg er sosial retarded 4. Jeg klarer ikke å få damer 5. Er svak Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 1. Jeg er alt for snill. Dumsnill til tider i forhold, godtar alt for mye. 2. Alt for positiv, og alt for negativ. Alt ettersom. 3. Glemsk. 4. Har dårligere selvtillit enn jeg burde ha. 5. Jeg snuser fremdeles, om enn mindre enn før. 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 1. Jeg er alt for snill. Dumsnill til tider i forhold, godtar alt for mye. 2. Alt for positiv, og alt for negativ. Alt ettersom. 3. Glemsk. 4. Har dårligere selvtillit enn jeg burde ha. 5. Jeg snuser fremdeles, om enn mindre enn før. Oj, der er jo jeg! Lenke til kommentar
Loner Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 - Lat - Sær - Rotete - Asosial - Glemsom Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Haha, jaggu mykje å kjenne seg att i Meg; - Litt asosial - Ofte ein bedreviter - Sett altfor høge krav til alle andre - Svært liten tålmodigheit, lett irritert! - Borderline OCD ryddig(ikkje bra i kombinasjon med dei 2 over) :nei2: - Negativ(Realist) - Særdeles sjølkritisk - Brukar hinsides med pengar på hobbyen min - Fullstendig blotta for empati - Verdensmester i å finne feil med alt - Må alltid vise at eg er beire enn andre Hmm, 5 ting blei fort litt lite Endret 4. mars 2013 av Daxt3r Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg er: Vanskelig å overbevise (Vinner som regel alle diskusjoner) Ikke like seriøs på allt. Tuller litt for mye, driter fok ut litt uten å ville det. Ikke glad i lekser. Digger skype over allt Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) 5 ting: 1. mye skrivefeil 2. Giddalaus 3. Introvert 4. Fullfører nesten alldri noe jeg starter på eget intiativ. Endret 5. mars 2013 av Mr. Hormonella 1 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 1. Ærlig 2. Frekk 3. Arrogant 4. Er for mye mann for den tiden vi lever i 5. Usosial (da jeg hater de fleste folkene og sliter med selvtillit) Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Tror jeg har skrevet her før, men ja.. Kan jo legge til noen nye isåfall! 1. Når jeg gleder meg til noe, har jeg virkelig ikke tålmodighet. 2. Veldig skeptisk til det meste. 3. Pinglete i mørket. 4. Liker helst å sove med egen dyne, uten kroppskontakt, om jeg har kjæreste. 5. Hater small-talk. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Er utrolig kresen Har litt for lang lunte Liker ikke øl (!) Kjeder meg fort i andres selskap Misantropisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå