maXini Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hei, Har nettopp bestilt flybilletter fra nettet (Travelpartner.no) Jeg lurte bare på hvordan det blir det med seter? Inndelingen. Tenker på moren min og mine to småsøsken, er litt småredd for å sitte alene uten mor ved siden av. Har aldri bestilt fra nettet, så er nybegynner på sånt Bestilte med sånn servicepakke pga "ønskede seter", men har ikke betalt for det. Er det noe vits med det? Takker for svar. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Når jeg bestiller flybilletter så har det hendt at jeg får velge sete allerede ved kjøpsprosessen. Hvis det ikke skjer, så er valg av sete vanlig når du skal sjekke inn. Da kan du sjekke inn på nettet og du får opp et setekart. Da er det bare å velge seter slik at dere sitter sammen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Travelpartner burde gi en bestillingsreferanse hos flyselskapet. Bruk denne til å se bestillingen hos flyselskapet og da har du ofte mulighet til å reservere sete der eller endre om dere allerede har fått seter. Aner ikke hva slags flytur dere har bestilt, men for charter kan dere glemme å velge plass. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Travelpartner burde gi en bestillingsreferanse hos flyselskapet. Bruk denne til å se bestillingen hos flyselskapet og da har du ofte mulighet til å reservere sete der eller endre om dere allerede har fått seter. Du bør ringe flyselskapet og sikre deg brukbare seter. Jeg gjorde ikke dette sist jeg reiste langt og havnet på dårlige seter med hele familien på returen. På turen ut kom vi så sent til gaten i Frankfurt (selv om vi travet det vi kunne direkte fra ankomsten) at setene våre var frigitt og vi havnet på to forskjellige steder i flyet. Burde med andre ord sjekket inn på forhånd, men hvem kunne vite at de ikke klarte å sjekke oss inn helt frem på Flesland? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Du bør ringe flyselskapet og sikre deg brukbare seter.Noen flyselskaper har til og med tatt i bruk internett til slikt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå