skylinepower Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hørt snakk i at win7 lager en mappe som f.eks "old windows files". Er dette sant og hva blir der? Mine dokumenter, eller blir mine dokumenter flyttet over til noe win7? Har xp sp3 nå. Samt linux ubuntu. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hvis du oppgraderer og ikke sletter/formaterer disken så vil filene legges i windows.old og inneholder også mine dokumenter etc. Men anbefaler deg uansett å ta backup, da en oppgradering kan få problemer og disken blir formatert / må formateres før du kan fortsette. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hvis du oppgraderer og ikke sletter/formaterer disken så vil filene legges i windows.old og inneholder også mine dokumenter etc.Men anbefaler deg uansett å ta backup, da en oppgradering kan få problemer og disken blir formatert / må formateres før du kan fortsette. Jeg har netopp instalert win 7.. hadde xp.. jeg trodde alt jeg hadde fra xp skulle forsvinne fra pcen når jeg instalerte win 7, men det gjorde det ikke.. hadde egentlig håpet på det, så jeg kunne bli kvitt alt jeg hadde der.. Kan jeg slette Windows.old? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg har netopp instalert win 7.. hadde xp..jeg trodde alt jeg hadde fra xp skulle forsvinne fra pcen når jeg instalerte win 7, men det gjorde det ikke.. hadde egentlig håpet på det, så jeg kunne bli kvitt alt jeg hadde der.. Kan jeg slette Windows.old? Hvis ikke du skal spare på noe er det bare å slette windows.old ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå