Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Total tåke i hode

Gjest braindmg

Anbefalte innlegg

Gjest braindmg

Hei , jeg har et lite problem noen ganger så klarer jeg ikke tenke, det vil jeg si jeg for helt stop, jeg kan stå å snakke med noen plutselig vet jeg ikke hva jeg skal si, jeg skjønner ikke hva vi snakker om, alt fra 10sec -3 min kommer alt tilbake

Drev å øvelses kjørte fikk beskjed til å kjøre til høyre , jeg klarte ikke , jeg vet ikke jeg sa igjen og igjen høyre høyre , men jeg kunne ikke skjønne hva dette ordet betydde eller hva jeg skulle gjøre med det tok meg 2 min og skjønne hva som skjedde var som om kroppen satt på auto pilot og jeg mistet all styringa fordi når jeg kom til var jeg ikke der jeg trudde jeg var ,kjentes ut som noen klippet noe par minutter ut av livet mitt , jeg hadde vist bare fortsatt å kjørt normal bare sakt høyre en del.

Jeg sliter også noen ganger med å lese tall det er som om noen ståkker om alle tallene, jeg kan se på de talla å lese de opp feks tlf nr å si helt feil, men når jeg er på skolen leser av en kalkulator så sier jeg helt feil men skriver fortsatt det som faktisk står på kalkulatoren(som regel)

dette er noe som dukker opp nå og da , jeg trudde først at dette skyldes stress , men så har det skjedd noen ganger da jeg bare står å snakker eller sitter å snakker med noen.

tids periodene kan være feil jeg kan ikke si noe sikkert men de er ikke noe lengre enn det trur jeg. kjennes ut som noen drar ut en plugg slik at jeg mister all kontroll

jeg er en mann i 20 årene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk med legen din, du.

Det du sa fikk meg til å tenke på epilepsi-reklamen de sendte en eller annen påske.

Abscencer

Kortvarig episoder med bevissthetstap der pasienten plutselig stopper med det han holder på med og ikke svarer på tiltale. Absencene varer bare noen få sekunder og kan opptre mange ganger daglig. Sees oftest hos barn.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Vel jeg har sett på det, virker ikke som det stemmer siden jeg har ikke hat dette før nå de to siste årene, mens epelipsi er fra barn dommen, og jeg kan fint svare med spørsmål , det er bare som om noen dytter meg midt inn i en samtale , og jeg fungerer normalt jeg stopper lissom ikke bare som om all min kunskap fra faller

Lenke til kommentar

Har følt noe lignende før jeg og tror jeg. Du står der liksom og hører hva vedkommende sier men du skjønner liksom ikke hva det betyr og hva personen mener. Skjer ikke så ofte, men er en ekkel følelse:P (Har det langt fra så ofte og lenge som du nevner tho). Aner personlig ikke hva det kan være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...