Gå til innhold

Lvl 16 dwarf, hvor jeg skal jeg dra for quests?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha. Det her er det dummeste jeg har hørt. rart at du kjøper varer i butikken Kald når du kan dyrke dem selv. Er selvsagt mye bedre å gjøre ting vanskeligere for seg selv. :) Man burde nesten skaffe en medalje for deg.

Curse client gjør hele jobben for deg, og når du har rundt 20-30 addons så er det veldig greit å bruke det.

Lenke til kommentar

Blir litt feil å sammenligne viljen til å gjøre noe selv med å ikke kjøpe matvarer på butikken...

Det å trekke ting så langt at det høres absurd ut for å så bruke det som argument blir bare dumt.

For all del last ned Curse client du, jeg foretrekker å gjøre den trivielle jobben der selv. Og i samme slengen har jeg ett mindre program på maskinen.

La oss ikke gå mer off-topic nå og heller holde oss til det tråden er laget for.

Endret av Kald
Lenke til kommentar

Jeg sparer masse tid med Curse Client (selv om jeg ikke betaler for Premium), og nei jeg bruker ikke piratvare. Har du i det hele tatt prøvd Kald, eller er du bare prinsipelt i mot det?

Og ja, ulempen med Curse Client er at den veldig gjerne vil kjøre i bakgrunnen til enhver tid, men det har jeg selv slått av, og kun manuell oppdatering tillates. Jeg lar ikke Curse Client bestemme over meg eller den jobben, men bruker det da det er mye enklere og raskere enn å møte søke etter, laste ned og pakke ut de samme filene selv ;)

On-topic: Westfall

Lenke til kommentar

Har prøvd de fleste klientene for nedlastning og oppdatering av addons ja. Men jeg tror forskjellen på meg og dere er at jeg bruker over 50% av min spilletid på addons. Det er noe jeg finner stor underholdning i så derfor liker jeg litt ekstra kontroll.

Lenke til kommentar

Synes egentlig det er leit å se at en fersk spiller får tips om å bruke addons til hvordan levle fortest mulig, boosting osv.

Om man er fersk, så er jo oppdagelsesferden hele poenget, spør du meg :). Og da kan vi svare enkelt på hvor han bør gå en. Cartographer gir jo en grei oversikt for hvor det finnes quester, holder fint med dette.

Westfall og Darkshore er rette sted iallefall, evt redrigde mountains.

Lenke til kommentar
Har prøvd de fleste klientene for nedlastning og oppdatering av addons ja. Men jeg tror forskjellen på meg og dere er at jeg bruker over 50% av min spilletid på addons. Det er noe jeg finner stor underholdning i så derfor liker jeg litt ekstra kontroll.

Og med curse client hadde du ikke kontroll? ;o "you are doing it wrong!"

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Blir litt feil å sammenligne viljen til å gjøre noe selv med å ikke kjøpe matvarer på butikken...

Det å trekke ting så langt at det høres absurd ut for å så bruke det som argument blir bare dumt.

For all del last ned Curse client du, jeg foretrekker å gjøre den trivielle jobben der selv. Og i samme slengen har jeg ett mindre program på maskinen.

La oss ikke gå mer off-topic nå og heller holde oss til det tråden er laget for.

Han sa bare varer, ikke matvarer.

Lenke til kommentar

Kan vi være så snille å holde oss til topic her? Er ikke noe vits å diskutere dette lenger.

Og om han sa varer eller matvarer spiller ingen trille. Jeg tok det som matvarer da han sa 'dyrke dem selv'.

Om dere absolutt skal diskutere det så får dere lage en 'Kald er sær' tråd så skal jeg overraske dere over hvor sær jeg virkelig er.

Endret av Kald
Lenke til kommentar

for å være helt ærlig så kan questhelper være greit å ha, men å skru det av helt til man står bom fast. Husker selv for mange år siden at det var noen quester med vanskelig forklaring. Det viktigste syns jeg er å faktisk lese hele quest teksten. Og ikke bare se på sammendraget/objektivene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...