Gå til innhold

Lvl 16 dwarf, hvor jeg skal jeg dra for quests?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallo. Jeg er en Dwarf Hunter lvl 16 og har utforska hele The Lock og finner ikke flere quest. Noen tips til hvor jeg kan gå eller hvor det er flere quest til en lvl 16?

westfall er vel det neste naturlige valget da. Ta t-banen til stormwind og dra sørover.

Lenke til kommentar

Her har du oversikt over alle områdene som du kan queste i, og hvilken lvl de passer for.

https://www.wow-europe.com/en/info/basics/regionlevels.html

Det ligger mye nyttig informasjon på WoW sine hjemmesider. Og som fjere har nevnt så er det 10 ganger lettere om du bruker "questhelper" mens du lvler. Dette gjør at du får en oversikt på kartet ditt over alle questene du har, og hvor de skal utføres. Det gjør ting veldig enkelt.

Lenke til kommentar

Vil egentlig ikke anbefale å bruke noe ingame guide, første gangen man spiller wow. Det ødelegger mye av morroa. Det er heller noe man bruker når man levler en ny en å har opplevd tinga før.

Om man sitter fast kan man heller bruke wowhead.com for å komme videre.

Mye av morroa er jo å utforske å finne ut av ting og tang. Ikke å sitte å følge en pil..

Lenke til kommentar
Zygor leveling guide, EPIC. ALdri levla så fort

Kanskje du ikke har levla så fort før, men en jævla guide som koster penger kan ryke å reise kontra RAF (boosting) + questhelper.

Chars merka med grønn har jeg levla med hjelp av RAF

post-62282-1257626719_thumb.jpg

Magen levla jeg på 12days played, rog og warr brukte jeg ca 7 days played. Og alle hadde professions over 400 når jeg dinga 80.

Lenke til kommentar

LOL sier bare jeg.

Levla nettopp shamanen min.

5 days og 9 hours. ding 80!

Ikke noe RAF men ofc qhelper etter som att jeg allerede har opplevd soryen once uten alt av hjelpemidler, once med thotbott, og 3 ganger med hjelpemidler. men qhelper var virkelig det den skulle, QUEST HELPER!

Endret av NoMilkToday
Lenke til kommentar

Boost er noe av de verste jeg vet om, en peron i level 80 som løper rundt og slakter store områder mens de stakkars folkene som prøver å levle normalt må bruke lengre tid på grunn av dette.

Det er ikke bare kjedelig, men personen hvis som blir boostet er helt fersk i spillet mister han en stor del av det. Dette medfører at han (kanskje) ligger på et lavere nivå en de andre som er rundt hans level.

Men dette varierer som sagt fra person til person. Unngå slikt tull, og for all del, ikke mas i general chat om slikt!

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar
Boost er noe av de verste jeg vet om, en peron i level 80 som løper rundt og slakter store områder mens de stakkars folkene som prøver å levle normalt må bruke lengre tid på grunn av dette.

Boosting innebærer som oftest at man går en instance da, og dermed "ødelegger" man ikke for noen andre. Ihvertfall for min del.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Heller laste ned Curse Client, slipper å gjøre det du sier her nå, + mye enklere å legge til addons og fjerne dem OG oppdatere.

Ja for copy / paste er jo så vanvittig vanskelig. Mye bedre å stole på third party software for å gjøre jobben enklere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...