Bruker-161582 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hei, har hørt at B-vitaminer skal være bra mot masse forskjellig. Munnsår, akne og arr, hud generelt. Har tenkt til å ta litt høye doser med Bvitamin. Men de jeg finner på nettet her i Norge, er veldig lave. Så må ta veldig mange tabletter for å få i meg en høy dose. Så lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i tabletter som inneholder mere bvitamin. Og hva mer hjelper det for? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) B vitaminer hjelper for penere hud, penere negler, større vekst på håret, finere hår, og kroppen utvendig generelt. Utstyret mitt "der nede" vokste også med 30cm etter å ha inntatt 40piller på en gang. Så funker fjell det! Neida, det siste var en spøk, men det regna jeg med at du skjønte. Edit: Hvorfor skal du ta en høy dose? Endret 8. november 2009 av -pyrion- Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Sliter litt med kviser som de fleste ungdommer gjør. Eller mest arr. Har hørt om folk som har fått mindre akne produksjon og at huden blir fortere fin igjen. Så tenkte å ta litt høye doser. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 B-vitaminer ikke B-medisiner Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 http://www.google.no/search?q=acne.org+b5&...lient=firefox-a Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Ja, du ser det hjelper for de fleste. Men det jeg lurer på om det er noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt billig og sterke b-vitaminer? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) ermm.. sterke b-vitaminer? Ikke snakk om medisner her. Ikke så alt for bra å dope seg på b-vitaminer heller da, kan faktisk ha flere ulemper enn godheter. Gode kilder til vitamin B er animalske varer som fisk, egg, ost, nyrer, lever, melk og oksekjøtt, samt gjær, grove kornprodukter, nøtter, frukt og grønnsaker. - Wikipedia Før i gamle dager kunne vel b-vitamer være vunder medisin, men dessverre funker det ikke slikt nå. Vi spiser mer enn før, vi inttar mer kosthold enn før og vi spiser riktig mat. De fleste vitaminene blir dekket av kostholdet. Endret 14. november 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Altfor mange uvitende folk her som tror de har peiling. B-vitaminer går ut i urinen om du tar for mye, de er vannløselige. B-vit5 og b3 har spesielt løst mange acne problemer hos folk, prøv litt forskjellige doser du, ikke ta det høyeste med en gang liksom Tullpart han over meg! han har vel ikke prøvd engang! ALLE kvisaene mine forsvant etter 2 dager med normal b-vit dose, 4 tabl om dagen tok jeg, som er laangt under det som er vist på nettet Endret 15. november 2009 av Duffo Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Ja, må prøve dette. Vet du om hvor steder jeg får kjøpt uten å måtte bruke visa kort? Kan bruke paypal. Gjerne noen sterke, så jeg slipper å ta så mange. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Tullpart han over meg! han har vel ikke prøvd engang! Da får jeg da bare prøve det! Sitter igjen med ganske så mange kviser etter kreatin bruk Hvor kan man kjøpe det da? Appoteketet? Matbutikken? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Altfor mange uvitende folk her som tror de har peiling. B-vitaminer går ut i urinen om du tar for mye, de er vannløselige. B-vit5 og b3 har spesielt løst mange acne problemer hos folk, prøv litt forskjellige doser du, ikke ta det høyeste med en gang liksom Tullpart han over meg! han har vel ikke prøvd engang! ALLE kvisaene mine forsvant etter 2 dager med normal b-vit dose, 4 tabl om dagen tok jeg, som er laangt under det som er vist på nettet Hvilken type bruker du, og hvor har du kjøpt det? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Vitamin_b Legg spesielt merke til b vitamin toxicity. Nevreskader osv er ikke så kult. Vær forsiktig sier jeg bare, for vitamin-b er ikke vitamin-b. Vær nøye med hvilke b-vitaminer du tar, slik at du ikke overdoser på de som faktisk IKKE pisses ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå