Gå til innhold

Erfaringer med Tele2 Sheriff?

Anbefalte innlegg

Har hatt abonnement fra OneCall til nå. Til og begynne med kom fakturaen én gang i kvartalet, og rundt 30-40 kr. Latterlig billig egentlig, men så etterhvert kom de én gang i mnd, fortsatt rundt samme sum. Jeg syntes fortsatt det var billig så jeg foretok meg ingenting. De siste månedene har summen sakte steget til oppunder 100 kr uten at mitt bruksmønster har endret seg. Vurderer nå å skifte til Tele2 Sheriff ettersom jeg ringer lite. Lurer på om andre har erfaring med dette? Det skal være gratis bruk for 170 kr i mnd. Håper de ikke krever at jeg skal betale inn 170 kr på forhånd som jeg bruke av, for så å kalle dette "gratis". Synspunkter eller erfaring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg ringer relativt lite (folk ringer meg i stedet ;) ), så bestilte jeg Tele2 Sheriff for ca halvannet år siden. Siden den dag, har jeg ikke mottatt én eneste regning fra Tele2.

Så ja, jeg ringer faktisk gratis med mobilen med det bruksmønsteret jeg har ihvertfall.

Men merk at det kan være at mine kostnader sakte men sikkert har steget opp mot 200 kroner, for de sender ikke ut regning før den er på 200 kroner (tror jeg). Men uansett... 200 i mobilregning for halvannet eller to år må sies å være rimelig :)

Jeg er ihvertfall veldig fornøyd, og har ikke opplevd noen problemer, ulemper eller restriksjoner med abonemmentet heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...