Gå til innhold

Kjøpe spesifikk gamer bærbar fra Finn - hva tror du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  dicktator skrev:

Jeg vil ikke anbefale kjøp av den, om du da ikke får den får kr 7.500, noe jeg tror er tvilsomt. Mer er den ikke verdt, da en ASUS G51J er i butikkene om meget kort tid. Om en regner prisen i USA til norske kroner, inkl. mva, så er det Kr 11.775. Blir nok noe mer her på bjerget.

I salgsannonsen sier ikke selgeren noe om alderen til maskinen, og hvor den er kjøpt, og hvilken garantier som gjelder. Om den er kjøpt i utlandet, så er den ikke verdt en dritt, for å si det sånn. Om den ryker, så blir du uten maskin, uten rettigheter.

Som de andre også påpeker, så står det ikke noe navn, og når man søker på det oppgitte telefonnummer så finner man ikke noe på det. Altså, hold deg langt unna, og vent på den nye maskinen som burde være i butikkene innen kort tid.

Lenke til kommentar
  dicktator skrev:
Jeg ser at samme person selger denne: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19615613

Der følger det med 60 dagers garanti. Er prisen rettferdig?

For det første, så liker jeg ikke budrunder, hvem skal sørge for at riktig bud vinner?

Om du likevel vil gi et bud, så ikke by mer enn kr 7.500. Det kommer en helt ny modell disse dager, hvor alt er bedre, og som blir billigere.

Lenke til kommentar

jeg sier at du ikke burde kjøpe noen av maskinene siden han ikke oppgir full detaljer. og garantien er en stor sak når det gjelder bærbar pcer. det er garantert at noe kommer til å skje med den i løpet av første aller andre året. og om du ikke har garanti vil det koste deg dyrt å reparere den. så jeg sier hold deg langt unna, og eventuelt kjøp de nye asus pcene når det kommer til butikkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...