morgan_kane Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hei, har observert spilleautomater der man må bruke spillerkortet sitt i. Fins det slike versjoner på nett der man bruker spillerkortet fra norsk tipping? Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei, har observert spilleautomater der man må bruke spillerkortet sitt i. Fins det slike versjoner på nett der man bruker spillerkortet fra norsk tipping? Nei, finnes ikke Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Det kommer ikke før i 2013. Hva de kommer til å tilby er vel enda litt uklart. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Såvidt at jeg husker å ha laget denne posten, er jo 3 år siden nå Forøvrig så misliker jeg sterkt at du har bumpet posten min med reklame for din egen side så posten er rapportert :nei2: Endret 10. juni 2012 av morgan_kane Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Såvidt at jeg husker å ha laget denne posten, er jo 3 år siden nå Forøvrig så misliker jeg sterkt at du har bumpet posten min med reklame for din egen side så posten er rapportert :nei2: Hmm det var merkelig, den lå på 2 plass med en post ulest så jeg trodde ærlig talt jeg svarte på en ny tråd, beklager det. I følge mod Jarmo så er signaturen min grei hvis det var det du mente? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Såvidt at jeg husker å ha laget denne posten, er jo 3 år siden nå Forøvrig så misliker jeg sterkt at du har bumpet posten min med reklame for din egen side så posten er rapportert :nei2: Hmm det var merkelig, den lå på 2 plass med en post ulest så jeg trodde ærlig talt jeg svarte på en ny tråd, beklager det. I følge mod Jarmo så er signaturen min grei hvis det var det du mente? Hva en annen kar i tråden, så du skal slappe av Han posta link til en side, som var det samme som nicket hans:) men takk for svar du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå