oldblood Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hei Jeg va innpå forge og lagde en del ting osv og ble veldig fornøyd og vill vedlig gjerne prøve banen etterpå, men da jeg kom innpå der jeg loader banen Hvis dere fatter, så blinket på en måte profilen min og det sotd at en eller flere av brukerne som skal se ikke kan se dem. Jeg forstår det ikke....jeg har hørt rykter om at det er noe jeg må stille på, men hva og hvor? Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hvis det står "This user is probihited to play on user-created content" er det fordi Parental Control er aktivert. Du kan deaktivere det ved å gå til Settings -> Parental Control. Når det blir spurt om et passord, trykker du X, Y, Left Trigger, X på kontrollen, og da kan du enten endre passord eller fjerne Parental Control helt Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Ahh sweet, da prøver jeg på takk man;) Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Hehe, jeg finner enda ikke utav det...jeg har gått på settings, men finner ingenting som heter parental control. Jeg prøvde på settings både på spillet og å xboxen, men fant absolutt ingenting som het parental control. Noen ideer på hva som kan være galt da? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hehe, jeg finner enda ikke utav det...jeg har gått på settings, men finner ingenting som heter parental control. Jeg prøvde på settings både på spillet og å xboxen, men fant absolutt ingenting som het parental control. Noen ideer på hva som kan være galt da? Står det noe om "foreldrekontroll" da? Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Nei, det er det ikke gjør Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er det èt sted...bare å lete videre Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Hehe, ja jeg får vell det:P men hvis noen vet noe, rop ut, fordi jeg lette absolut overalt:P Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Har du ikke funnet det til i morgen skal jeg skjekke nøyaktig hvor det er for deg kan ikke idag for kommer ikke hjem Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 hehe...okey, konge av deg! Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Hehe...trenger enda hjelp...jeg finner ikke utav det....jeg fant noe som sa at jeg kunne adde parental control på xboxen min og noe annet fant jeg også, noe som het pass code tror jeg. Noen forslag? Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Da kan du enten hacke deg inn på xboxen, noe som ikke er spesielt vanskelig , og deretter fjerne parental controllen...eller så kan du jo bare spørre hva koden er da:D Btw sorry for at jeg ikke hadde fått posta hvor "parental control" lå, men nettet mitt hadde streika ser du =S Lykke til uansett da Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Aright;) takk for hjelpen Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Hei igjen....hvis du forhåpentligvis ser dene medligen etter så lang tid:P Jeg kom meg innpå og fjernet passordkontrollen på det meste innpå xboxen, broren min loggde meg inn. Men parental control var ikke der....noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå