mocka Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Er det noen som vet hvor mye en Opel Vectra 2.5 v6 '93 modell bruker i bensin per mil, samt om den har galvanisert karosseri? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Er det noen som vet hvor mye en Opel Vectra 2.5 v6 '93 modell bruker i bensin per mil, samt om den har galvanisert karosseri? Kommer helt ann på din kjøring, hvordan du kjører, om du kjører fort, eller sakte, landevei eller bykjøring, men kan tenke meg den er glad i fludium, opel er verdenskjent for RUST, så at karosseriet er galvanisert er noe jeg ytterst tviler på. Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Rust i bakre hjulbuer får du med på kjøpet med disse bilene. Vectraen til en jeg kjenner har gjennomrustede hjulbuer. Om karosseriet er galvanisert, så har de i såfall gjort alt annet feil. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ikke galva kaross nei.. Du kan finne godt vedlikeholdte biler uten rust, tipset er eldre karer som kjøpte bilen ny Bensinforbruket bestemmer du med høyrebeinet, enkelt og greit Lenke til kommentar
mocka Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Takker for svar. Den mye omtalte rusten vil nok føre til at jeg styrer unna denne bilen. Uansett så vil jeg bare påpeke at en Hummer H2 vil bruke mer bensin når den kjører i 100km/h enn en VW Golf i samme fart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå