Gå til innhold

Gleder vi oss til Modern Warfare 2?


Modern Warfare 2 10 nov  

113 stemmer

  1. 1. Skal du ha Modern Warfare 2?

    • Ja for fa*n!!
      62
    • Nei!
      20
    • Veit ikke.
      14
    • Allerede forhåndsbestilt!
      17


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har forhåndsbestilt, bryr meg ikke egentlig så mye om at det ikke er dedicated server, bruker det veldig sjeldent.

 

Du spiller ikke mye online da tenker jeg? (For du er klar over at alle serverene i listen over servere i Modern Warfare 1 er dedicated servers, ikkesant? Selv om du ikke setter opp server, så spiller du på dem når du spiller MP i f.eks. COD4...)

Lenke til kommentar

Du spiller ikke mye online da tenker jeg? (For du er klar over at alle serverene i listen over servere i Modern Warfare 1 er dedicated servers, ikkesant? Selv om du ikke setter opp server, så spiller du på dem når du spiller MP i f.eks. COD4...)

 

Jeg spiller online, men det kommer vel til å bli online servere. Er ikke så farlig hvem jeg spiller med, bare jeg får spille med noen.

Lenke til kommentar

Det kommer til å bli online "servere" ja, drevet av de aktive spillerenes egne maskiner. Opplevelsen vil ikke være noe i nærheten av like god som på de dedikerte serverene man spiller på i COD4.. det er derfor PC spillerene er så i harnisk.

 

Hosten vil alltid ha 0 ping

Antallet spillere pr "server" vil være mye mindre.

Ping vil være dårligere.

null mods

ingen faste steder å møte regulære spillere

o.s.v...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Vi får vente å se hvor mye frihet dem gir den som setter opp server. Selvfølgelig ikke i nærheten av det det er idag. Men om hva slags type gamemode, map, hardcore eller softcore etc.

 

At det blir færre spillere pr server har jeg ikke noe imot. Ettersom jeg liker 3v3 og 4v4 best. Maks 7v7, mer enn det blir bare rot. Og spawncamping kommer til å foregå.

 

Ingen faste steder å møte regulære spillere. Nei det er sant. Men det er mulig å legge dem til på xfire etc. Å joine hvor de spiller. Skal ikke si 100% men leste et sted at det var snakk om friends list. Kan ikke gi noe kilde.

 

 

Håper bare at det er mulig å velge hardcore og fjerne rpg/GL. Hvis det ikke blir mulig er spillet øddelagt for min del.

 

 

Og at spillernes egene maskiner vil bli "servere" er vel bare til fordel for ps3/xbox brukere. Med pc så kommer det til å bli alt for stor forskjell mellom hver server. Og det er liten sjans for at du finner igjen samme server. Det er som øddelegger pc delen for meg.

Endret av toy_man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...