genesis Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 (endret) . Endret 4. januar 2014 av genesis Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Last ned speed fan og se om hktempen er høy(over 45c) er den det bør du kjøpe ny kjøleribbe/vifte! Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg har et KT7-Raid hovedkort. Jeg vet ikke om det også kalles northbridge her, men iallefall den der bus griea (som styrer mye av signalene) var det en vifte som jeg bare ikke taklet lyden på. Så jeg kjøpte denne en kjøleribbe --> http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet260.htm Problemet er at etter å ha kjørt pcèn på noe, f.eks. worms2 (enkelt) blir denne såpass varm at jeg brenner meg på den etter ca.0,9sek. Jeg vet ikke jeg, noen som vet hvor mye den tåler? (av varme) Maskinen er ikke overlokket, men burde jeg tross dette plasere en vifte her. Isåfall har jeg en rolig 7,2 (tror det er 7,2) som kan brukes, men har ikke anelse hvordan å feste den. Noen forslag her? Takk for svar, <= Håper ikke du har festet den på cpu? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 (endret) . Endret 4. januar 2014 av genesis Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Håhåhå. Jeg var en gang oppe i 65grader, da jeg hadde glemt vifta på nb. Det var et Via kt400-chipsett. Så jeg tror du overlever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå