Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Etter å ha gått en ny runde med justeringer av feriebildene for iår, så synes jeg dette ble bra. Ikke så mye som er gjort, annet enn s/h konvertering, litt kontraster og oppskarping. Komposisjon er vel hva jeg inbiller meg jeg sliter mest når det kommer til portretter.. Nikon D300, 18-200, og bare naturlig lys. Endret 31. oktober 2009 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg synes dette ble bra. Ser ut som hun har et skikkelig glimt i øyet. Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Dette var topp. Kunne ikke vært bedre. Lenke til kommentar
arela Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Det er masse fine bilder av fine ungjenter her, men dette forteller en helt annen historie. Hun har nok opplevd mye, på godt og vondt. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Kan bare melde meg på blant gratulantene. Det her var strålende utført. Et sterkt og godt bilde. Endret 2. november 2009 av kaian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå