Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Jeg har et lite problem og det er at jeg har lite penger. Og derfor tenkte jeg og skaffe meg en lørdags jobb i byen. Hvordan gå frem for og skaffe en jobb, og hva kan jeg tenke meg at jeg tjener ?? MHV Fattig "student" Endret 31. oktober 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
hekik_94 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hei, jeg ville startet å spørre på et par matbutikker og sett hvilken respons jeg fikk. Lønn er jeg litt usikker på, men de må følge satsene som ligger på nettet. Husk at du må ha et skattekort og en bankkonto for å få lønn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har bankonto, skattekort har jeg bestillt. Lenke til kommentar
hekik_94 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Da er det jo bare å kjøre på med jobbfinning! Lykke til! Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 det er nok enklest å skaffe seg en jobb i matbutikk, tror lønnen vil ligge på ca 100 kr timen.. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Reitan gruppen (Ræva 1k, narvesen, 7-11) oppererer med 99,50 timen som minstesats for ulærte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå