Wohoo Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har tenkt til å kjøpe nye vifter til kabinettet mitt, Jeg har et CM HAF 932 kabinett, har tenkt til å bytte ut 230mm vifta på siden med 4x 120mm. for det første; lønner dette seg? og hvis det lønner seg hvordan setter jeg alle disse 4 viftene i den ene ledeige "plassen" jeg har på hovedkortet. Hovedkortet er ASUS P5Q turbo (hvis det er viktig) Har ikke såveldig peil på pc så hadde vært fint med svar som selv jeg skjønner Takker for svar Lenke til kommentar
blinc Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Du kan løse problemet med denne: http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...amp;plid=113294 4 200mm vil jo flytte mer luft enn vifta du har, spørsmålet er om du har behov for det.. Sliter du med varme? Endret 1. november 2009 av blinc Lenke til kommentar
Wohoo Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Varme er ikke et alt for stor problem, men liker å forbedre pc'n hele tiden . Denne funker ved at du setter den fast og plugger en kabel rett fra psu'n? Endret 1. november 2009 av Wohoo Lenke til kommentar
Wohoo Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Fint...da tror jeg at jeg går for den jeg Endret 1. november 2009 av Wohoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå