Mr Wonderful Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg lurer rett og slett på hvorda vi lager PSN account,jeg får meg innpå Network Store og når jeg trykker på download på en demo står det at jeg på ha en psn account,har prøvd det men den vil ha sign -in ID hva er det? også vil den ha passord.skjønner ikke dette så trenger hjelp,Takk;) Og på Ps3 slim så når jeg tar den av er det raud lys på skal den være på hele tiden eller,hvordan får jeg den av? Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 det står at jeg trenger Masters account,hvordan lager jeg det?:s Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Er det ikke en ganske selvforklarende prosess? Er en stund siden jeg gjorde det sist. Kan være at du får beskjed om at du trenger en master-acc, fordi du er under 18 år? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 det har jo ingenting med og være under eller over 18 år trur jeg. Men man kan registrere seg på PSN via internet på datan.er ikke sikker om man kan lage PSN konto via ps3'n. her er linken hvor man registrere seg værtfall http://se.playstation.com/psn/. Grunnen til at det kommer opp se er pga jeg bor i sverige.men skal vel tru det bare er og skrive inn no istedet. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Justfuckinggoogleit.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå