Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Knekt ankel, gips i 6 uker?

Gjest KnektFot

Anbefalte innlegg

Gjest KnektFot

Heisann..

Klarte den 15.10 og knekke ankelen, og fikk beskjed om gips i 6 uker (Dette sa de dagen ETTER, altså 16.10)

Er dette noe man må uansett? altså, tar de av og til av gipsen før?

Og en annen ting er at dagen jeg skal ta av gipsen, er det fest, men siden det er første/andre dag uten gips lurer jeg på om jeg klarer å gå på foten? eller må man ha trening?

takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal jo på kontroll i løpet av disse 6 ukene regner jeg med. Så om ankelen din ser bra ut etter 5 uker så kan det hende at de tar av gipsen. Den dagen de tar av gipsen så tror jeg nok at du er good to go! :D Men dette kommer jo selvsagt ann på bruddet du har i ankelen, et større brudd krever kanskje om ikke trening så hvertfall litt forsiktig gåing på den.

Lenke til kommentar
Gjest KnektFot

Var pent brudd, skal inn på kontroll på mandag, så da får jeg vel spørre litt mens jeg er der :)

Hørt forskjellig om at det tar flere måneder og rehabilitere foten :S derfor jeg er nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Gjest KnektFot

Slapp operasjon osv, så det er vel bare positivt. Eneste er at jeg faktisk ikke har vondt og ikke brukt noe smertestillende som jeg fikk med, så vil tro det også er positivt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...