Gå til innhold

Hva er veiledende pris for Xbox Live GOLD-medlemskap?

Dark Nemesis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med dagens dollarkurs koster et år med Xbox Live 245,-

Nøyaktige priser:

Xbox 360 Elite - 1995,-

Xbox Live Gold - 245,-

Modern Warfare 2 - 399,-

-------------------------------------

Totalt - 2639,-

Playstation 3 Slim - 2789,-

Modern Warfare 2 - 399,-

-------------------------------------

Totalt - 3188,-

Du kan kjøpe "gammelutgaven" av PS3 som ikke er slim og spare 500,- Prisen blir da den samme som Xbox 360. Skal du bare spille MF2 og ikke trenger harddisken, evt vil kjøpe harddisk til 360en seinere så kan du kjøpe en Arcade til kr 1499,- Totalpris blir da 2143,-

Endret av thklinge
Lenke til kommentar
Tusen takk for svar. Råder ingen tvil om at LIve er bedre enn PSN, så da blir det vel en 360 på meg. :)

Oi, nytt spørsmål. Har Eliten innebygget støtte for WLAN/Wifi, slik Wii har? Eller må jeg ha sånn adapter?

du kan også bruke en kabel fra din pc. (nettverksbro)

og siden ingen har svart på spørsmålet ditt: Veiledende pris er 499kr for 12 mnd med xblive gold.

Men ingen gidder vel å kjøpe det til den prisen :)

Endret av 530XD
Lenke til kommentar
Tusen takk for svar. Råder ingen tvil om at LIve er bedre enn PSN, så da blir det vel en 360 på meg. :)

Oi, nytt spørsmål. Har Eliten innebygget støtte for WLAN/Wifi, slik Wii har? Eller må jeg ha sånn adapter?

du kan også bruke en kabel fra din pc. (nettverksbro)

og siden ingen har svart på spørsmålet ditt: Veiledende pris er 499kr for 12 mnd med xblive gold.

Men ingen gidder vel å kjøpe det til den prisen :)

og siden ingen har svart på spørsmålet ditt: Jeg besvarte og de andre. Trenger ikke en PS3 fanboy her om det er det du er ^^,

Lenke til kommentar

Bruker å handle mine live koder på ebay.co.uk. Finner bare en eller annen fyr med mange tusen i rating, og som lover levering i løpet av et par timer. Stort sett har man koden tilsendt via mail i løpet av et kvarter. Ser at selgerene som oppfyller kriteriet ligger rundt 250 kroner med dangens GBP-kurs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...