fredrick4 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 hei jeg har klart alle løpen sånn at jeg har fått en krans rundt alle kategoriene C,B,A,S men jeg finner ikke f1 bilen i garasjen. noen som veit hvordan jeg finner den? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hmm... det var da rart? Mener jeg hadde F1 bilen\biler(?) som valg fra starten av, under Ferrari i garasjen tror jeg. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Du finner ikke F1-Ferrarien i garasjen ved å fullføre løp. Du må kjøpe den hos bilforhandleren for 2.000.000 Cr. Er det ikke slik det fungerer? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Du måtte vel også ha gull i alle løp også hvis jeg husker rett. F1-bilene er tydeligvis forbeholdt som premier til kun de aller beste, og ja, de koster 2mill. Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 hvis du må ha gull i halt da sjønner jeg, ja jeg veit at du kan få kjøpt den for 2 000 000 Lenke til kommentar
henke007 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 neida, du trenger ikke å ha gull i alle løp, det holder med pallplassering. deretter må du kjøpe den for 2 mill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå