Tilsynsmannen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hei, har disse brikkene nå, og vil utvide til 4gb. Ser at disse ikke selges lengre, og lurer på om jeg burde kjøpe nye 4gb av et annet merke, eller bare legge til 2gb av et annet merke? Er det sånn at alle brikkene burde være like? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 så lenge du ikke finner noen på samme FSB vil jeg nok anbefale deg å bytte ut alle sammen. Lenke til kommentar
Komadyret Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det kan gå bra å blande, om du fin-leser specs på brikker. Du må ha forholdsvis tilsvarende spesifikasjoner på begge settene. Enten det eller søke litt på brukt (her, finn.no, qxl, ebay?) Å kjøpe nytt løser selvfølgelig det problemet. Med litt flaks får du til og med salg på de gamle til en grei penge. Minne-priser er på vei opp igjen nå Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Bare velg brikker med tilsvarende eller bedre specs; sett så innstillingene manuelt til det som de dårligste brikkene er istand til å operere på, og alt vil fungere. Vurder 8GB når du først er igang med å kjøpe nytt minne. ddr2 er forbi den tiden der prisene faller fort. Endret 31. oktober 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 om han skal ha så mye som 8 GB avhenger av systemet han sitter mer. er det er 32-bits system er det fin liten vits i å ha mer enn ~4 GB. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Har 32-bit Windows 7, så blir ikke noe mer enn 4gb. Det er som er så kjipt er at brikkene var til salgs over alt for noen uker siden. 399 kr ;( Kjøper nye 4gb jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå