d3vil Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hei! Har fått problemer med min Sony Ericsson C905 i det siste. Hver gang noen ringer til meg, eller jeg ringer ut, så hører jeg verken summetonen/oppkoblingen til mottakers mobil, å jeg hører heller ikke den jeg snakker med. MEN, når jeg da tar på høytaleren så hører vi hverandre klart å tydelig! Hva kan være galt? Har liksom ikke gjort noe som helst :S!! Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Dama hadde samme problem, send på reprasjon. Lenke til kommentar
nr1-Lasse Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Samboeren min leverte nettopp inn en C905 med akkurat det samme problemet Ved å søke litt rundt finner man fort ut at dette er et veldig vanlig problem på C905 modeller, så send mobilen inn på reparasjon Det er vel høyttaler delen som skal gi deg lyden i øret som blir gåen. Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Min er nettopp ferdig på service for det problemet, de har bytta høytalerene... Lenke til kommentar
cinne Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Min er nettopp ferdig på service for det problemet, de har bytta høytalerene... Jeg har det samme problemet med min C903. Er på tredje telefonen nå, med samme problem. Blir så frustrert! Er veldig fornøyd med telefonen ellers, og vil derfor helst ikke bytte til annen modell/merke, men det ser vel ut til at jeg rett og slett må det nå Lenke til kommentar
d3vil Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 æsj, å jeg som egentlig var veldig godt fornøyd med mobilen frem til nå :/. Vel jeg får vel prøve meg på en service jeg også da...men så koster vel sikkert det flesk på toppen av det hele? :S Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hvor kjøpte du den? Har du kvittering og er den kjøpt i norge kan du reklamere og få det reparert gratis, såfremst det ikke er din feil at den er ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå