Gå til innhold

Spøkelse historier (haloween)

bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, en gang gikk jeg inn i et mørkt rom, der var det et spøkelse, han sa hei, og jeg sa hei, så sa han at han ikke hadde sett meg liksom, så sa jeg til han at jeg tenkte meg at han ikke hadde sett meg da, så han sa da at han skjønte at jeg visste at han ikke hadde sett meg før, da ble jeg overrasket fordi han visste liksom at jeg visste at han visste at jeg visste at vi tenkte på det samme på en måte, og da ble jeg redd! :wow: Han sa at det ikke var noe bra at jeg tok snarveien gjennom huset da, fordi han visste at det var mange andre spøkelser rundt omkring i det huset og spesielt i det mørke rommet, og mange andre visste ikke at vi tenkte på det samme, derfor ble han litt skremt da det var ingen andre i det huset som delte de samme tankene som meg og spøkelset. Da fikk jeg gåsehud over hele kroppen og beinet mitt begynte å riste veldig fort, og jeg tenkte, hva i alle dager er dette for noe tull, så ringte jeg mormor og spurte hvorfor beinet mitt ristet, men i det hun svarte greide taket å rase ned! Jeg ble skikkelig redd fordi spøkelset og jeg tenkte på det samme da taket raste ned, vi tenkte på at min mormor kanskje fikk hjertestopp i det taket raste! Så mens vi lå der i masse takstein og slike ting, fikk jeg øyekontakt med han, og han ble redd fordi vi så hverandre i øynene! Derfor fikk jeg gåsehud over hele kroppen igjen, men denne gangen varte det ikke bare i noen sekunder, men timer! Fordi morfaren til spøkelset fikk også telefon den kvelden og han lurte på om det var noen som ikke hadde sett at taket raste ned! Men da fikk jeg lengre hår fordi gåsehuden greide å skylle ut hårrestene som lå ned i porene! Da ble jeg ganske skremt fordi spøkelset fikk meg til å få lengre hår. Dette var ikke noe bra syns jeg, fordi det er jo et farlig hus tenkte jeg, og jeg må komme meg ut herifra så fort som mulig! Så jeg stakk på Rema 1000 og kjøpte meg noen kaffeposer! Det var skummelt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...