Sitronsaft Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Er halloween i dag, og skal på en fest i kveld. Lite oppfinnsom og redd for å komme i alt for mye kostymer osv tenkte jeg å gå som vampyr, har altså kjøpt noen slike hoggtenner. Men føler det blir for lite, og tenkte jeg også kunne hatt noen linser elns. Så, hvor i Bergen kan jeg få kjøpt fargede linser? Helst røde eller blå. Takker for svar! Lenke til kommentar
lomaxx Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Er halloween i dag, og skal på en fest i kveld. Lite oppfinnsom og redd for å komme i alt for mye kostymer osv tenkte jeg å gå som vampyr, har altså kjøpt noen slike hoggtenner. Men føler det blir for lite, og tenkte jeg også kunne hatt noen linser elns. Så, hvor i Bergen kan jeg få kjøpt fargede linser? Helst røde eller blå. Takker for svar! prøv hos optiker martin o nilsen MON Galleriet, Bergen 2. etasje Tlf 55 31 06 80 Fax 55 32 08 60 der har de hatt fargede linser før ihvertfall Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har du brukt linser før? Om ikke kan det bli ganske stress Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Eventuelt hvor finner jeg halloween-butikker? Er vel stort sett der jeg finner sånt, ved siden av noen optikere osv. Takk for tipset btw, lomaxx. EDIT: Har aldri brukt linser før. Endret 31. oktober 2009 av Sitronsaft Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har du brukt linser før? Om ikke kan det bli ganske stress Spesielt hvis det sånne engangslinser. de kan klistre seg ganske hardt til øyet. Hvis du ikke får ut linsa for de den er for glatt eller klebrig, gå med øye åpent sånn at linsa tørker. Ellers burde du ikke bli for full fordi da er det ikke sikkert du får ut linsa eller linsa går ødelagt slik at du går med en bite i øyet uten å vite det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå